Edox Diver

Hallo, een maand of 3 geleden ben ik de troste eigenaar geworden van een Edox Diver. Deze bevalt tot op heden zeer goed. Ik draag hem 24 uur per dag. Ook op mijn werk heb ik hem om en daar kan het zeer stoffig zijn. In bad, met het zwemmen, hij blijft gewoon om. Er zitten wat kleine krasjes op de bezel en op de band maar verder blijft hij zeer mooi.In het gbruik is ie zeer goed af te lezen en zit heerlijk. Echt een prima horloge voor €395. Ik ben er zeer zeer tevreden over!

De batterij raakt nu leeg en wordt binnenkort vervangen. De seconde wijzer gaat dan per 4 seconde vooruit. Mooie techniek en dit is nu 4 dagen zo. Ik weet niet hoe lang hij het blijft doen maar vrijdag ga ik ermee naar de juwelier. Batterijen zijn gratis voor een Edox en waterdicht testen kost iets van €6,25. Valt dus reuze mee. De juwelier heeft zelf de apparartuur in huis dus daarom kost het niet veel en duurt het ongeveer een uurtje en dan is alles gereed.

Is het glas iets gebold?
Wel een mooie klok van een goed Zwitsers fabrikaat.

Gratis batterijtje?

Fijn om te horen dat de Edox zo goed bevalt, aardig dat je een gratis batterij krijgt.

Tabee

Nieuw gekocht en batterij leeg binnen 3 maanden?
Of ik begrijp het niet goed (waarschijnlijk) of er klopt iets niet.
Wel een mooie rustige duidelijke klok.

Batterij inderdaad leeg na 2 maanden. Maar hij heeft waarschijnlijk een tijdje bij de juwelier gelegen en misschien ook nog wel een tijdje bij de importeur?? Als zo’n horloge een jaartje in de etalage ligt zal de batterij niet zo lang meer meegaan. Ik begreep dat de battarijen gratis zijn bij Edox. Een soort levenslange batterij garantie.

Nee, het is gewoon een vlak glas. En erg duidelijk afleesbaar. Door de dunne wijzers ook heel nauwkeurig af te lezen.

Ja, gratis. Volgens de juwelier krijg je levenslange batterij garantie bij Edox. En dan waterdicht testen voor iets van ronde de €6. Valt mee toch?

Proficiat! Die ‘tandjes’ indexen kwamen me bekend voor, wist even niet meer waarvan, maar ben er toch op gekomen:

Inderdaad! Lijkt er erg op ja.

Vandaag batterij gewisseld en waterdicht test gedaan. En dat alles voor de prijs van €0 !!! Dat is nog een service!

En daarom geef ik de warme douche aan juwelier van Kerkwijk uit Leerdam!!! :wink: