Leuke keuze!
Is weer eens wat anders dan al die retro look duikers.
Het ETA uurwerk is robuust en iedere horlogemaker kan het
zonder probleem een service geven.
Dat PVD snel zou beschadigen komt wel voor in het lage segment.
Het zal met dit horloge erg meevallen.
Ik heb hier een paar zwart PVD modellen en die zien er nog keurig uit.
Maar ik ben geen steigerbouwer
Het is zeker een bonkige diver maar als je de pols ervoor hebt zie ik geen bezwaar.
Helaas zal het horloge wel aardig wat afschrijven bij evt. verkoop.
De looks vind ik niet zo, maar het uurwerk is dikke prima voor dit geld. Edox maakt over het algemeen ook goede horloges, dus dat scheelt ook. Longines gebruikt een standaard eta 2824, wat een vergelijkbaar uurwerk is maar dan met een standaard centrale secondewijzer.
Nog één tip is dat je je niet moet laten leiden door korting. Zoek eerst wat je mooi vind en ga dan op zoek naar een leuke korting .
Tussen die 2… de longines! Die edox is precies van aliexpress op de fotos… niet dat ze geen degelijk spul maken maar deze ziet er naar mijn mening wat goedkoop uit…
Edox is wel een serieus merk als het om de techniek gaat. Eta is een betrouwbaar merk als aandrijver van het geheel. Met betrekking tot de waardevastheid heb ik in deze prijsklasse wel serieuze twijfels. Maar ja, wat is dat “waard” als je hem niet meer weg wil doen
Thanks voor de terugkoppeling mensen. Ik zie denk toch af van de Edox. Heb er over nagedacht, maar vind het nu een toffe en unieke horloge, maar wellicht over een paar jaar saai… Niet echt tijdloos. Het uurwerk is dus prima. Keep u informed.
Voor diegene die daar uberhaubt interesse in hadden; met dank aan jullie feedback ben ik nog eens gaan kijken naar die Edox en had m even geparkeerd. In de tussentijd veel rondgestruind op het forum, gelezen, topics aangemaakt, plaatjes gekeken, etc etc. Uiteindelijk heb ik van Vamonos een Jazzmaster chrono over genomen. Super horloge die inmiddels sinds 2 maandjes op mijn pols ‘shined’. Nogmaals dank voor jullie input totaal iets anders dan het horloge dat de aanleiding van dit topic was… Gelukkig maar
Och er is zó veel keus onder de 1000 euroos; wat je nu mooi vindt, vind je over een tijdje misschien weer lelijk… Rustig zoeken heeft zich hopelijk geloond!
Bij de BMW is het bij mij andersom, de LS vond ik bij de start superlelijk, nu mooi…