Ik heb een Ecox horloge gezien van rond de 400 euro, Nou heb ik nog nooit van dat merk gehoord, deugt dat een beetje??? Of kan ik beter voor een Hugo Boss gaan (ook mooi)
Ik bedoel dus edox en niet ecox…
edox is een goed zwitsers merk wat al heel lang bestaat en zeker vergleken kan worden met eterna doxa certina tissot en meer merken uit de middenklasse horlogerie uit zwitserland
hugo boss daarintegen is een modemerk en heeft ook geen zwitsers bloed in zich , maar maakt gebruik van japanse uurwerken(miota) dit wil niet zeggen dat het slecht is maar je kan het ook niet vergelijken met elkaar
ook bij wederverkoop van een horloge zal je zien dat een zwitser met automatische uurwerken veel sneller te verkopen is als dat je een hugo boss hebt met een quartzwerkje
boss is als d&g guess gant en meer modemerken
ik zou altijd voor een edox gaan…
Dat dacht ik al, ik koop liever een horloge dat een paar jaar meegaat voor dat geld. Dan hoop ik wel dat het zon automaat is - dus dat hij vanzelf opwindt (net opgezocht) hoop dat dit ook mogelijk is voor de goedkopere versies kon niet echt info vinden over dit merk.
Ik denk dat als je 400 euro moet betalen voor de Edox,je er vanuit moet gaan dat het om een quartz versie gaat.(is denk ik altijd nog beter dan de Hugo;) )
Gr Dennis.
dennis the menace Schreef:
Ik denk dat als je 400 euro moet betalen voor de
Edox,je er vanuit moet gaan dat het om een quartz
versie gaat.(is denk ik altijd nog beter dan de
Hugo;) )Gr Dennis.
Ik had vroger wel een seiko kinetic die zelf opwondt en die was ook in deze prijscategorie maar goed dat zal dan wel weer verschillend zijn voor alle merken. Zit er trouwens een groot prijs verschil tussen collecties van vorig jaar en het nieuwe jaar? (korting) Anders denk ik dat ik nog een maandje wacht
Misschien bij een modemerk als Hugo Boss wel, maar een merk als Edox wisselt echt niet ieder jaar de collectie (het is geen Swatch), en dan nog duurt het vaak lang voordat de ‘winkeldochters’ in de opruimimg gaan.
Kwaliteit van de Hugo Boss horloges is tegenwoordig een stuk minder dan ‘vroeger’. Materiaalgebruik e.d. is minder. Meeste modemerken zijn niet veel byzonders, maar je betalat er wel voor… Lekker voor een Edox gaan zou ik zeggen. of nog even verder kijken naar iets anders leuks en degelijks natuurlijk .
Niels
100% voor de Edox! Hugo Boss is goed in kleding, Edox niet. Edox is goed in horloges, Boss niet.
MP;)
Ok dank voor de reakties mensen
Ik zou zelf voor de Edox gaan. Reden hiervoor hebben anderen al aangegeven. Edox is een echt (historisch) horlogemerk en Hugo Boss niet. Ook wegens de kwaliteit zou ik voor Edox kiezen.
Ik vind tevens dat Edox wel erg mooie modellen heeft.
Van HB heb ik dit jaar nog twee paar schoenen gehad, maar deze gaven al erg snel de geest. Ik denk dat ze in kleding toch wel 't beste zijn…
Hugo Boss is marketing en verder niks.