Zo zo. Hele verzameling. Mooi hoor ![]()
Hydrosub in de aanbieding:
Snap ik volkomen.
![]()
Het zijn ook pareltjes met een eigen smoel.
![]()
Afgelopen donderdagavond in een lichte opwelling besteld en zojuist is hij afgeleverd. Mijn 3e Edox dus ik doe er alles aan dit topic in leven te houden.
Zandloper.
![]()
Jaaa, het kwartje valt.
Edox is strikt genomen geen afkorting, maar komt van het Oudgriekse woord voor uur of tijdmeting.
tijd of het meten van tijd
De iconische zandloper in het logo staat symbool voor het meten van die tijd.
Ben in afwachting van een Edox Skydiver Chronograph. Eerste Edox. Na wat te verdiepen in het merk toch wel wat verbaasd over de geschiedenis van het merk en degelijkheid van de horloges. Behalve de veel te hoge listprijzen (heb ik dus niet betaald
), wat is de reden dat voor zover ik kan afgaan ze zo underrated zijn?

Onbekendheid en wat je zelf ook al benoemd, de vrij hoge listprijzen.
De meeste mensen boeit de ‘historie’ van een merk niet. Die willen gewoon beetje ‘de blits’ maken in de kroeg.
Voor de bedragen die zij als adviesprijzen hanteren kan je ook een ander modemerk kopen wat mensen in je omgeving wel kennen of voor een paar euro meer een tag heuer met exact hetzelfde uurwerk erin.
Ik zeg niet vaak: goh, die had ik niet moet verkopen. Maar van deze denk ik dat nog regelmatig.
Natuurlijk voor een absurde schijtprijs van de hand gedaan, want zo ben ik, en al zou ik het willen zijn de bronzen no-dates nergens meer te koop…
Op ibood 1 gekocht? Daar staan een hoop Edox aan de helft vd adviesprijs…
Neen bij Ocarat. Gisteren netjes binnen gekregen, moet juist nog foto maken ![]()