Edox Skydiver Neptunian 80120-3NM-VDN (Groen)

Merk en model: Edox Skydiver Neptunian 80120-3NM-VDN (Groen)
Diameter: 44 mm
Leeftijd: Onbekend
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen (maand/jaar): Maart 2026
Factuur en/of certificaat: Garantieboekje/certificaat aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set met doos, omdoos, boekjes en een extra zwarte 21mm rubberen band.
Verzendkosten of afgehaald in regio: Afhalen mogelijk in Regio Leuven (Vlaams-Brabant) of verzending op kosten/risico koper.
Conditie (krassen, werking etc): Mooie gebruikte staat. Enkele lichte krasjes op de gepolijste delen, maar technisch loopt hij super strak.
Soort uurwerk en kaliber: Edox Caliber 80 (Sellita SW200 basis)
Vraagprijs: €750,-
​Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
​Beschrijving:
Afgelopen weekend heb ik deze schitterende Edox zelf aangekocht voor 750 euro omdat ik op zoek was naar een degelijk zwemhorloge. Het is een fantastisch stuk techniek met een indrukwekkende 1000m waterdichtheid, maar na een paar dagen dragen moet ik concluderen dat hij voor mijn pols net iets te chunky is. Hij verdient een eigenaar die hem vaker de buitenlucht (of het water) laat zien. De groene wijzerplaat en keramische bezel zijn in het echt waanzinnig mooi.

Nu de overbelichte kunstlichtfoto’s maar zo krijg je een goed idee van de staat van deze echte toolwatch.

4 likes

Ups :slight_smile:

Niemand? En redelijk bod mag steeds!