Eeltje

Waar is Eeltje…???

Wie is Eeltje ???

Ken Eeltje niet …

Loesje wel . ( Loesje is het meisie van de drummer van de band :smiley: )

Ik heb Eeltje vanochtend ook nog niet gezien :slight_smile:

Misschien is hij meegenomen door een paar aliens…:)-D

Hallo Forumers. Hier is Eeltje (Rob bedankt voor je maltje).
Ik ben er dus nog, maar wel op een andere locatie. I.v.m. gezondheidsperikelen (Ik kan o.a. niet meer autorijden) zijn wij in de buurt van de kinderen en kleinkinderen gaan wonen, n.l. in Breda. Dus weg uit het mooie Friesland. Zo’n verhuizing brengt natuurlijk nogal wat rompslomp met zich mee en daar zijn we nu, na 3 weken, nog niet uit. Dus zat ik wat minder op het forum.
Ook is een reden dat ik vind dat ik voorlopig genoeg horloges heb, dus doe ik wat passiever mee.
Maar ik ben nog steeds horloge- en vooral Seiko fannaat (virus, de dokter heeft daar geen medicijn tegen). Ik draag gemiddeld 3 horloges per dag. Ik blader dus regelmatig op het forum.

N.B. Toen ik zojuist een reactie op jullie berichten wilde geven bleek mijn registratie verdwenen. Hoe kan dat ? ? ? (Henrik misschien). Ik moest dus opnieuw registreren.

Hartelijke groeten,
Eeltje

Fij om weer van je te horen (lezen) Eeltje.

Hi Eeltje ! Welcome back !
Hopelijk gaat het nu iets beter met de gezondheid, want al is het een cliché - gezondheid gaat boven alles. Maar kom hier af en toe es lekker kletsen of over horloges leuteren - dat kan ook ontspannen hé ! :smiley: Persoonlijk vind ik Seiko ook een heel bijzonder en vooral veelzijdig merk: ze hebben voor ietder wat wils - van de Seiko 5 tot de Grand Seiko… (tu)

Hoi Eeltje,

Goed te lezen dat je er nog wel bent. Verhuizen is inderdaad een ingrijpend iets, mooi dat je dichter bij de familie bent gaan wonen!

Groeten en doe rustig aan (ook met de Seiko’s !)

Eeltje Schreef:

N.B. Toen ik zojuist een reactie op jullie
berichten wilde geven bleek mijn registratie
verdwenen. Hoe kan dat ? ? ? (Henrik misschien).
Ik moest dus opnieuw registreren.

Hartelijke groeten,
Eeltje

It wasn’t me :smiley:
Maar serieus, ik zou niet weten hoe dat kan, zeker omdat dan je hele naam verdwenen is.