Eeltje

Eeltje een PM.

als je Eeltje een PM stuurt,dan krijgt hij vanzelf een emailtje en bovendien ziet hij bovenin de balk dat hij een PM heeft; dat hoef je echt niet elke keer hier op 't forum te melden…

Groet,
Paul

Voor sommige mensen moeilijk te zien…:S

Ik mis ze ook wel eens sinds die blauwe waarschuwing rechtsboven weg is :frowning:
Ik heb niet altijd mijn email totmijn beschikking, terwijl ik wel on-line ben.

Dus jij ook Rob, daarom doe ik voor de duidelijkheid ook een oproep op het forum is wel zo handig.

Hennie Schreef:

Dus jij ook Rob, daarom doe ik voor de
duidelijkheid ook een oproep op het forum is wel
zo handig.

Dan gaat het nogat wat nieuwe berichten opleveren, als bij iedere PM ook een berichtje op het forum wordt aangemaakt…

We leven nog wel in een vrij land neem ik aan…

Dan zal het mij ook vrij staan me te ergeren aan topics die geen topics blijken te zijn maar een message alert. Geef dan tenminste aan dat het geen topic is, door bv ‘personal’ ervoor te zetten -als tenminste anderen nog van enig gewicht zijn bij de afweging tot plaatsing.

Het is niet de bedoeling Hennie, heel snel komt die blauwe balk weer terug en Eeltje zal tot dan goed op het kleine “nieuw” naat Priveberichten moeten letten. Of haar email checken. Want idd, als iedereen een post gaat doen over verzonden pb loopt het snel de spuigaten uit.
En het is off topic. Dus als je het doet (tot de blauwe balk terug is) doe het dan in het off topic gedeelte.

is natuurlijk een oude Friese mannelijke naam dus waar ik “haar” schreef even “zijn” lezen. Sorry Eeltje.

Doe ik Henrik…