Een 007. Stirred, not shaken

Er kwam vandaag een 007 terug van Rob, met een paar kleine aanpassingen. Zelf had ik al een super oyster er omgelegd, Rob heeft de wijzerplaat vervangen door die van de SKX171. En verder…niets. Ik vind dat hij een stuk sjieker is geworden door de zilveren randjes om de indexen, en beter door de massieve band.

Dichterbij een MarineMaster vind ik (voorlopig) niet nodig…:wink:

De foto’s moeten beter! Ik denk dat mijn volgende uitgave maar eens een fatsoenlijke camera gaat worden…:slight_smile:

Dick

Ziet er goed uit, Dick! Is een heel mooie mod, zo’n 171 dial!

Subtiele mod’s zijn het best!

Zeer geslaagd en mooi resultaat! :slight_smile: Wear it in good health!:slight_smile:

Dit vind ik echt super Dick … zo wil ik 'm eigenlijk ook wel. Erg subtiel en inderdaad heel dicht bij de MM … mijn droomwatch :} Gefeliciteerd!

Naais!
Wat is eigenlijk het verschil tussen Solide Oyster en Super Oyster?

Volgens mij is de juiste benaming “Super Solid Oyster”, met solid endlinks en geschroefde band.



Zoals jullie zien is de band al enige tijd in gebruik, maar ik ga hem wel weer eens een poetsbeurtje geven…:wink:

Goed idee! Chique zo.

nice!

bij mij ging t zo ver dat ik zowat beter andersom kon modden :+

Wat een verschil een wijzerplaat kan maken, i like it!

Erg mooi Dick, die randjes om de indexen maakt hem helemaal af. Niets meer aan doen.

Ko

Mijn beste,

Eenvoud siert de mens!! Of in deze: eenvoud siert de pols!!
Geniet er van.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Zeer COOOOOOOL!!(tu)

Staat ook al een tijdje op mijn verlanglijstje voor de 007
Het verlies van het vaal-oranje DIVERS 200 is het enige minpuntje
maar dat kan helaas niet anders.

Ik overweeg een oranje sec wijzer maar ben bang dat dit
binnen no-time gaat vervelen.
Ben benieuwd hoe jullie hier over denken.

Hoe zit het met de WR na deze mod ?

en vervalt de fabriekscertificering?

Een duiker die niet dicht is krijg ik een … van;)

De waterdichtheid is nog steeds 200 meter. Ik heb geen idee hoe het zit met de garantie. Heb het horloge 2de hands gekocht, was vrij nieuw, weet niet meer of ik de papieren erbij kreeg.

Maar…de modificatie is door Rob uitgevoerd.
Dat is alle garantie die nodig is…

groet,

Dick