Een beroemde voetballer zei

Ieder nadeel heb z’n voordeel en dat kan ik nu volmondig beamen.
Had een reservering en een afspraak met een oosterbuur ivm een Rolex Hulk.
Alles zover in kannen kruiken, ik zou geld afhalen en er zondag naartoe gaan.
Alles paletti, und bis Sontag.
Donderdag avond ineens bericht van eBay.kleinanzeigen, object is verwijderd.
Tekst en uitleg gevraagd, communicatielijn bleef dood.,:skull_and_crossbones::skull_and_crossbones::skull_and_crossbones::skull_and_crossbones::skull_and_crossbones:
Ondertussen een aanbieding van een Nederlandse Hulkbezitter gemist.Gelijk contact opgenomen, maar helaas pindakaas, was voor de middag verkocht​:cry::cry::cry:
Omdat ik ook nog een afspraak met een andere oosterbuur had met een Kermit, en die zou ik na de Hulkbezitter bezoeken dacht ik gelijk driemaal is scheepsrecht dus dat wordt ook niks.
Beetje pech dag.
Maar dankzij onze voetballer is het toch goedgekomen.
Geen derde flop, deze Duitser was wel van zijn woord en vermits een oude bok ook wel een groen blaadje lust ben ik nu in het bezit van een groentje .

Tataaaa

57 likes

Doe je goed, prachtig!

Geweldig geniet ervan en dat alles met de uitspraak van willem van Hanegem. :soccer:

3 likes

Goed gedaan, Kermit > Hulk en rehaut = :poop:

Shit ik moet mijn voetbalkennis aanpassen lol

1 like

Veel plezier ervan!

Was me niet direct duidelijk. Gefeliciteerd met je aanwinst.

En naar mijn mede weten heeft Johan Cruijff de wereld ermee bekend gemaakt. Nu deze Geweldenaar er niet meer is beweer dhr. Van Hanegem dat het zijn uitspraak was… Vreemd. Voor mij blijft de uitspraak van Cruyff!

1 like
4 likes

Mede met dank aan iemand in het hoge noorden, die me via Whatsapp raad gegeven heeft dmv van pics die ik hem zond.
Nogmaals bedankt als je meeleest.

Trouwens de verkoper was een nette kerel, zijn samen nog even in de horlogewinkel geweest om het nummer te controleren

Dus als je eens te maken krijgt met iemand uit Menden D
Ik heb er een goede ervaring mee, was via eBay. Klein…

Mijn beste,

Wederom een grandioze verworvenheid!!
Mijn complimenten!!
Ik wens je er derhalve een gezegende tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met je mooie “groene” Rolex!

Nice!

Mooi hoor. Gewoon lekker zo’n groene!

9 likes

Dat is een twistpuntje :rofl:

Jammer dat je die hulk niet te pakken hebt gekregen,maar dit is zeker een mooie ‘‘troostprijs’’

Lol

Ik.vind deze veel gaver dan de Hulk!

1 like

Erg mooi!

Van Hanegem, dat is toch de man die bij Fc Utrecht zijn assistenten liet ontslaan en toen later, om de pers te ontlopen, door een gat in een hek kroop om er stiekem tussenuit te piepen??

2 likes

Van Hanegem is alleen in Nederland een beroemde voetballer :grin:

Cruijff overal

3 likes