Een bestelling geplaatst

Oh jee, zojuist een bestelling gedaan.Hopelijk heeft hij hem nog
Ik heb advies gevraagd aan Hans hcptdg en Roel krabong maar met hun advies doe ik nu niet veel, SORRY GUYS!:wink:
Zodra ik een bevestiging van mijn bestelling heb laat ik dit weten.

De afgelopen tijd heb ik 3 horloges verkocht, Union diplomat,Oris worldtimer en de Schaumburg watch, allemaal om of een rolex of een Panerai te kopen.

Hans en Roel zullen inmiddels al weten wat het gaat worden.
Hans zal denken Hmmm blijft niet echt waardevast.
Roel zal denken ojee hij heeft teveel betaald en had beter mijn suggestie kunnen kopen.
Maar de emoties hebben het gewonnen van het verstand…:#

Wat het is geworden, tja dat zeg ik nog niet misschien is hij wel al verkocht en kan deze discussie rechtstreeks de prullenmand in.

Groet,

Richard

Ik ben wel erg benieuwd, wanneer kunnen we de eerste foto’s verwachten?:)o

Even wachten totdat ik de bevestiging binnen heb.zodra deze er is plaats ik een foto geplukt van het internet

Als het dan een van de genoemde merken is geworden is het de Panerai… Type weet ik niet, maar geen 104 vermoed ik.

Een Rolex!

Dan zal het denk ik een Panerai worden, type (gokje) Radiomir Pam183 van Breitlingberend. Nou ja, als dat hem is word ik detective.

Als er met Roel overlegd wordt denk ik meteen aan een Tudor… :stuck_out_tongue:

dmc Schreef:

Dan zal het denk ik een Panerai worden, type
(gokje) Radiomir Pam183 van Breitlingberend. Nou
ja, als dat hem is word ik detective.

Helaas niet!

BreitlingBerend Schreef:

dmc Schreef:

Dan zal het denk ik een Panerai worden, type
(gokje) Radiomir Pam183 van Breitlingberend.
Nou
ja, als dat hem is word ik detective.

Helaas niet!

Haha, jammer maar helaas :smiley:

Ben benieuwd naar je (toekomstige) aanwinst, Richard! (tu)

Als het niet waardevast is, dan denk ik dat het een Panerai is. Daar schrijf je nog sneller op af dan op een Citroën.

Nee hoor, ik denk helemaal niets. Ik hoop dat het je lukt want het is een prachtig horloge (tu)

gr. Roel

Nog sneller als een citroen?dat kan niet;)

Thanks Roel, ik hoop dat die gast vandaag reageert

Krabong Schreef:

Nee hoor, ik denk helemaal niets. Ik hoop dat het
je lukt want het is een prachtig horloge (tu)

gr. Roel

Prachtig is het zeker, en denk maar zo, als jij nu die prijs hebt betaald raak je hem ook wel weer kwijt voor een fatsoenlijk bedrag!

Hans

Als je een nieuwe Citroen koopt wel, op een gebruikte heeft iemand anders de pijn al gehad. Klassieke Citroens worden echter later weer wat meer waard. Zo zoek ik nog wel een mooie C6 voor weinig.

Ben nu wel nieuwsgierig geworden! Maar eerste ingeving was panerai, een type dat wat minder courant is wellicht en alhoewel ik dat nog steeds de meest waarschijnlijke optie vind (de meeste modellen van Rolex lijken me toch wel waardevast), ben ik benieuwd of het misschien wel een totaal andere kant op gaat.

Heb nog geen bevestiging van Bedrijf gehad.
Toen ik te weinig bood reageerde hij vrijwel meteen, nu krijgt hij de vraagprijs en hoor ik niets???

vertel het nou maar gewoon…

schmeink Schreef:

vertel het nou maar gewoon…

Ja, toe, toe please (ik word gek hier).

Ja ik word er ook gek van als ik zolang moet wachten op een bevestiging van bestelling.
Straks gaat het niet door:X

Nogmaals mailen dan