Allen bedankt voor de reacties en aanbiedingen tot nu toe. Alles overziende neig ik naar de aanbieding van Timex die @Chlorophyl doorgaf; een beetje nostalgie naar het merk ook …
Moet nog even uitzoeken of er extra kosten bijkomen (BTW en import???).
Als je bij timex.eu bestelt zijn er geen bijkomende kosten.
Deze mag eventueel weg. Is in nieuwstaat en carefree quartz.
1 reis gebruikt en heeft wel wat weg van een horloge uit het topsegment !
Ik had deze. Die moet binnen het budget kunnen
De timex is ook erg leuk. Die zou je vor rond de 100€ moeten kunnen krijgen. Weet alleen niet of die nog wordt gemaakt. Uit betrouwbare bron weet ik dat @BroederBill er een heeft.
Zelf ben ik overstag gegaan voor deze voor vakantie trips:
-300m wr
- saffier
- keramiek
-39mm
Indestructible 🥹
Maar helaas niet binnen prijsklasse
Succes!!
Dank voor de tips, maar die Casio is voor mij voor op vakantie veel te gecompliceerd. Ik wil dan in één oogopslag de twee tijden kunnen zien en bij deze moet ik eerst vijf minuten nadenken om te onderscheiden hoe laat het waar is
Die Steinhart komt meer in de richting.
De Timex die @Chlorophyl aandroeg is gewoon te bestellen, maar ik heb gisteren wat reviews zitten lezen en die zijn toch niet unaniem juichend. Samengevat is de bouwkwaliteit nogal ondermaats.
Ah! Dat zaakje heb ik ook geprobeerd de mijne aan te schaffen. Alleen deden die toen nog neit aan verzending buiten IT. Qua prijs was/is het een interessante deal.
Iets anders maar wel andere tijdzones, en automatisch tijd goed adhv radio antennes, niet kapot te krijgen.
G-Shock 5610
Is deze Vostok iets? Deze site levert vanuit de EU.
https://www.vostok-watches24.com/catalog/amphibia-710/2923/
Die leverancier heb ik geen ervaring mee.
Wel met Poljot24. Heeft diverse 24 uursmodellen.
Levert netjes, geeft goede service en is gevestigd in München.
Is dezelfde enkel andere kast en dial. Zijn allen zo goed als gelijk
Als je op het uurwerk 2426.02 zoekt zijn er nog wel een paar in stock Kevin, maar de levering kon wel eens een probleem zijn momenteel. Jammer, was voor de oorlog een prima adres. Gaven ook goede service. Ervaring mee!
Die zijn geen GMT trouwens. Excuus.
Topper. Deze is super nog regelmatig spijt dat deze weg is
De Timex Waterbury Traditional GMT is een beetje een no brainer voor mij, ziet er goed uit.
Maar even verder gezocht en vond toen deze Linjer GMT
in aanbieding voor 168€ op leer, op staal komt er 50€ bij
vind 'm eigenlijk wel mooi
Linjer GMT
Nooit eerder gezien. Ik vind 'm erg mooi! En een echte GMT wijzer die onafhankelijk in te stellen is. Scherpe prijs. Ronda Quartz is prima.
Ik dacht ook, wat ziet er dat goed uit, Linjer zit in HongKong
Ik vond op Klocksnack (wat een grappige naam overigens) iemand uit Zweden die een Linjer GMT te koop heeft gezet voor 700 SEK, da’s ongeveer 64€
Staan ook foto’s bij, en toen ik die zag, vond ik die Linjer opeens wat minder mooi
Klocksnack
Hmm, inderdaad niet zo mooi als op de website. Beetje weinig horloge voor origineel €334 al zijn zulke grote kortingen ook vaak een teken dat het horloge niet echt dat geld waard is.
neen deze levert vanuit rusland. Duurt tegenwoordig wel even maar komt wel aan!