Hopelijk heeft iedereen fijne feestdagen gehad. Voor mij waren het hele nare dagen. Op 23 december is mijn vader namelijk overleden. Hij was een liefhebber van techniek en ook altijd benieuwd naar mijn nieuwe aanwinsten. Hij las vaak mee waneer ik een topic had geopend of in een discussie verzeild was geraakt. Zo een 10 jaar geleden heb ik hem een Seiko5 kado gedaan die hij geweldig vond. Zo geweldig dat hij hem alleen op speciale gelegenheden droeg. Ook had hij een Seiko military. Ik had al de Marti welke hij van mijn grootvader had gehad zoals jullie misschien wel weten. Nu heb ik het horloge terug dat ik hemzelf heb gegeven. Een heel raar gevoel…Deze blijft heel speciaal voor me. Alle drie krijgen een speciaal plekje.
Gecondoleerd kerel, zware dagen vermoed ik zo, hopelijk haalt het geregeld dragen van zijn horloges mooie herinneringen bij je naar boven.
Wat vervelend… gelukkig mooie herinneringen aan overgehouden. Sterkte komende tijd!
Veel sterkte de komende tijd.
Gecondoleerd. Hou vast aan de mooie herinneringen!
Veel sterke gewenst en koester je erfenis.
Heel veel sterkte.
Gecondoleerd en sterkte gewenst.
Sterkte met dit verlies.
Sterkte met het verlies van je vader
Sterkte met het verlies van je vader. Bijzonder dat je een aandenken aan hem en je grootvader in een kistje hebt.
Sterkte met het verlies van je vader het blijft een gemis.
Gecondoleerd met dit verlies en heel veel sterkte gewenst. De herinneringen blijven gelukkig.
Gecondoleerd en sterkte, mooie herinneringen ophalen aan deze mooie collectie waarmee je hopelijk nog vaak terug kan denken aan mooie tijden.
Sterkte gewenst.
Gecondoleerd en veel sterkte gewenst.
Gecondoleerd.
Wat een mooi gezicht, deze drie horloges in een doosje dat is toegewijd aan ‘zijn’ horloges. Ik hoop dat je herinneringen met/aan hem in overdrachtelijke zin net zo’n mooi plekje krijgen, en dat de beste man in afwezigheid net zo’n positieve invloed in je leven blijft houden als hij in aanwezigheid had.
Sterkte in deze vreemde periode.
Sterkte met het verlies, maar fijn dat je je vader op deze manier toch kunt blijven herinneren als de man die hij was en wat hij voor je heeft kunnen betekenen.
Gecondoleerd. Ik mocht reanimeren tijdens het kerstdiner, dus het kon hier ook wat beter.
Hou je rug recht en wees er voor de mensen die je nodig hebben .