Een bijzonder erfstuk.....

Veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat ik mijn vader zijn horloge nog lange tijd aan zijn pols kan zien.

1 like

Erfstuk om te koesteren.

Ook van hieraf gecondoleerd…

Oef, gecondoleerd en sterkte met dit verlies.
Deze horloges zijn onbetaalbaar wetende hoe je vader ze heeft gekoesterd, ik wens je er veel goede herinneringen aan.

1 like

Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst. Inderdaad horloges om nu te koesteren

Gecondoleerd en veel sterkte gewenst.

Men zegt wel eens dat een horloge wat aan ouders cadeau wordt gedaan, uiteindelijk terug komt met een onschatbare waarde. Het zal de pijn niet verzachten maar heeft wel een prachtige herinnering opgeleverd.

Ondanks alles nog warme tijd gewenst zo aan het einde van het jaar.

Mvg,

Pascal

1 like

Gecondoleerd en sterkte, koester de horloges en herinneringen.

Gecondoleerd, sterkte.

Heel vervelend om te lezen… Ik kan mij alleen maar proberen voor te stellen wat jij nu meemaakt …

Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst voor jou en jouw naasten de komende periode met de verwerking van dit immense verlies.

Gecondoleerd man

Gecondoleerd en veel sterkte.

Gecondoleerd, koester alle mooie herinneringen!

Wij besteden hier allemaal best veel tijd aan instrumenten bedoeld om tijd mee te meten. Bij het verlies van een dierbare besef je weer hoe relatief alles is en dat onze tijd hier op aarde zeer beperkt is. Een goede reden om er het maximale uit te halen.

Sterkte in de komende periode en koester de positieve herinneringen aan je vader.

3 likes

Sterkte en koester de horloges!

Gecondoleerd! Heel veel sterkte met dit verlies.

Gecondoleerd en veel sterkte

Ik zit weliswaar op like te drukken, maar eigenlijk is er geen reet leuk aan die post. Ook kan ik de dooddoener neerpennen dat je die horloges moet koesteren, maar dat hoef ik je ten eerste niet te vertellen en ten tweede heb je je pa er niet mee terug.

Gecondoleerd.

Ik hoop oprecht dat je genoeg familie in de buurt hebt om het regelen van de begrafenis of crematie dragelijk te maken. Zelf heb ik in Oktober m’n moeder begraven, en ƩƩn van de dingen die mij erg geholpen hebben is dat ik met m’n broer, diens vrouw, m’n zus, diens zoons en de aanhang die daarbij hoort gewoon verschrikkelijk veel lol heb gehad, zelfs toen we moeder’s dienst zaten te plannen. Het was, hoe stom dit ook mag klinken, ergens wel gezellig en ook verbindend.

Het gaat waarschijnlijk nog een tijd duren, dat rare gevoel. Het blijft eigenlijk altijd een beetje raar, maar ik hoop voor je dat die rare gevoelens zo zijn omdat je een goede band met de man had, en dat ze juist fijnere herinneringen vertegenwoordigen. Iets om mentaal in te kunnen leunen, een soort van oude, comfortabele stoel waar je altijd aan kunt denken als je dreigt te vergeten waar je anker ook al weer ligt.

Sterkte man.

Voor wat het waard is: Het zijn natuurlijk drie klassiekertjes, die horloges. Dat je er nog lang plezier aan moge beleven! :wink:

11 likes

Gecondoleerd en sterkte met alles.

Mijn deelneming, en je staat niet alleen @dreski . Is mij ook overkomen 2x in verschillende jaren, en daarom altijd een andere kerst. Sterkte en toch een mooie tijd aankomend jaar gewenst

1 like

Gecondoleerd en sterkte!

Gecondoleerd en sterkte. Heel speciaal om zo een herinnering terug te krijgen hoop ik!