zeg maar nee… dan kr… 3?.. Morgenavond maak ik de stiften op maat… dan is er nog 1 te doen… maar die klant heeft veel later besteld, en heeft aangegeven dat ie minder haast heeft… er moet nog een nieuwe kroon voor dat horloge gemaakt worden. en dan kan ook die naar de klant…
Stiften op maat gemaakt… kortom… deze zijn klaar… kunnen ze volgende week maandag op de post!..
Meteen “Doorpakken” want volgende week Zaterdag, 13 Juli is er in Joure de Ultimate Men’s fair een “mannen-event” dus… hoort DUMET watches daar te zijn…
Hetgeen betekent dat ik de komende week de Instrument 1 en 2 moet afbouwen… onderdelen heb ik reeds… dus… wijzerplaten op het uurwerk zetten, wijzers opzetten, inkasten en in de vitrine!
Zonder er echt lang over na te denken kan ik wel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid stellen dat dit het langste (horloge) project is wat ik ooit heb gevolgd, het gehele project is behoorlijk turbulent verlopen en heeft het nodige los gemaakt binnen en buiten het forum. Maar nu het dan toch eigelijk gelukt is de eerste horloge’s zodanig af te ronden dat ze naar de klant toe kunnen moet ik bekenen dat ik het heel gaaf vind dat het gelukt is, gefeliciteerd.
Hier is het de merknaam… bij mij is het de typenaam…
't zou eerder tot "gelazer kunnen leiden tussen mij en Holthinrichs, : ik noem mijn horloges “Instrument” en Michiel noemt ze “Ornament”…
Maar dat gelazer… dat zie ik niet gebeuren… daar kennen we elkaar te goed voor…