Anders ik wel. Bravo @HanDavinci.

Dit wil ik zien.
Zegguh… Han. Wat vind jij nou eigenlijk van Russische horloges?
Ik vind ze net zo prachtig als de DumeT.
Helemaal top Jan. Die “gehoekte kast” is erg gaaf.
Liefies! Als ik later mijn eigen forum heb, krijgt die een achtergrond van steigerhout. Dan worden jullie warme woorden nog mooier.
Ik wil de oude Han weer terug.
Ik mis Han.
Zelfs ik wil dit.
Han is soms een kwal.
Maar wel een coole kwal die gewoon echt en eerlijk is , daar kan ik respect voor hebben.
Ok ok, ik ga weer terug naar de botte hark.
Het moet ook van @Jurk, anders gaat hij de strip aanpassen .
Welkom terug! En nu geen poezenplaatjes meer maar gewoon je ongezouten mening
He Han, je bent er weer! Je hebt wat gemist: de instrument 3 is klaar. Heb je hem al gezien?
Denk dat het wel duidelijk is wat de mening van Han is inzake de Dumet
Als ik er iets over mag zeggen dan is het wel dat ik als ik Jan was, ik nog eens goed naar de exemplaren die verzendklaar zijn, zou kijken. Lees de feedback nog een keer in het eerste topic van @Ronald en probeer te kijken of je direct met kleine ingrepen eea kunt verbeteren.
Als ik een fotoserie heb gemaakt en op de computer heb afgewerkt, laat ik ze vrijwel altijd nog staan. Een dag later loop ik er nogmaals doorheen om te zien of ik nog iets kan verbeteren, de juiste selectie heb gemaakt etc. Pas dan opleveren. Gewoon goed bedoeld advies.
Zó boos.
Welkom terug!
En Europese horloges ?
Of Amerikaanse horloges ?
Italiaanse dan ?
Jan gefeliciteerd moet een bijzonder gevoel zijn. Geniet ervan.
Ik zie je het de strip van volgende week je al terugkomen in een soort van sauna-achtige setting met een gouden badjas je nageltjes laten manicuren terwijl Gerard Joling/Gordon een bemoedigende schouderklop geeft, “let them shine babeh!”.
Ware het niet dat ik geen Alpinopetten draag, maar Baretten, Zwart of blauw, hoewel ik me de laatste tijd meer tooi met een zwarte Fedora, of een Panama… maar dat even terzijde…
De Sigaar is omwille van de vervuiling van mijn toetsenbord verruild voor een pijp… de Snor is echter nog springlevend, evenals de Carbon klompen…
Voor de ontspanning, verplaats ik me tevens regelmatig per Longboard…
Zo moet ik toch aardig “gejurkt” kunnen worden… een soort Gangster op een Skateboard… :)… weer eens wat anders dan een Minibike…