Een bijzonder pakje uit Zwitserland, Le Locle

Ontzettend gaaf verhaal, respect (tu)(tu)(tu)

– moved topic –

Dus wonderen bestaan nog:)-D
Iwan(tu)

Dat is nu eens een mooi gebaar van Zenith. (tu)
Gelukkig beschik je ook over twee rechter handen zodat het weer een prachtige klok is geworden.
Groeten, Chris

jongensboek!

briljant verhaal weer! Keep us posting! Ik heb nog een ideetje waar ik je misschien bij aan wil haken, maar daar kom ik nog op terug.

Wat een gaaf verhaal en wat een mooi gebaar van Zenith (tu) (tu) Goed om te lezen dat ze ook dit soort dingen aangrijpen om een liefhebber blij te maken. Betere reclame kun je niet hebben als je het mij vraagt.

De afgelopen jaren ben ik afgehaakt bij de nieuwe modellen van Zenith. Maar sinds ze een nieuwe CEO hebben ben ik weer aan boord. Zozeer zelfs dat ik overweeg een Zenith aan te schaffen, maar dan wel één van de oudere (vintage) modellen.

Ik sluit me van harte aan bij de bovenstaande lovende woorden. Met je enthousiasme en passie (en kennis van zaken) heb je bij Zenith, terecht, een snaar geraakt. Als merk moet je zulke enthousiaste “klanten” koesteren en dat hebben ze ook met daden laten blijken.
Een prachtig gebaar.
Je geduld en doorzettingsvermogen zijn beloond (tu) Een prachtig stuk horlogegeschiedenis heb je in ere hersteld, veel plezier ermee!

Hier kom ik woorden voor tekort :}

Super!!!

Van Zenith van jou, gewoon helemaal goed!! :slight_smile:

Heel veel draagplezier!!

Ik moet bekennen dat toen je het eerste topic hier over begon bij mezelf dacht ‘dat lukt hem nooit’. Hoe fout kon ik zijn, een geweldig verhaal van je restauratie, en zeker een mooi gebaar van Zenith. Nu ze je kennen is het mischien iets om een stage zien te versieren bij Zenith? Kun je alleen maar van leren voor je eigen project.

Prachtig verhaal en het laat maar eens weer zien dat wanneer je daadwerkelijk passie voor iets hebt en dat vertaalt naar daden, je prachtige resultaten kunt boeken. Ik kan niet wachten op je volgende verhaal!

Wat ontzettend gaaf! Mooi verhaal en super reactie van Zenith. Gelukkig dat er nog bedrijven bestaan die wel klantgericht zijn en het waard vinden om een x-pagina’s tellende brief te lezen en zo supper te reageren (ik vroeg mij al af of dat soort bedrijven nog wel bestaan…). Geeft ook aan dat zij trots zijn op hun merk en producten. Zoals het hoort. Daarbij snappen ze ook dat het werkt en helpt in de merkbeleving. Immers, kijk hoe ze nu hier positief naar voren komen. Dat wil je als merk graag :#

Door dit verhaal ben ik nu nog blijer met mijn Zenith! Dus dank!
En natuurlijk ontzettend veel plezier van jouw prachtige Zenith :~

Groeten,
Niels

Even de papa uithangen: vergeet niet de foto’s die je hier geplaatst hebt, inclusief een bedankje richting Zenith te sturen.

Briljant! Geniet ervan!

Mooi verhaal en leuk dat je weer een schitterend horloge hebt nu!

Er is veel negatiefs gezegd over het design van Zenith over de laatste jaren, maar hun passie en service heeft er blijkbaar niet onder geleden!

Mooi horloge en prachtig verhaal! Verhalen als deze zijn de reden dat ik zo graag dit forum lees.

Gr

Prachtig verhaal Mick,

Eerlijkheidshalve dien ik te melden dat ik je ander topic heb gemist, en ik heb me dan ook tijden lopen vergapen over deze 2 onderwerpen! Wat een verhaal! Erg leuk om te zien dat je ook relatief recent ermee begint. Ik ben een paar jaar ouder dan jij, en kreeg op de Rikketik een aantal keer te horen dat het horlogemaken een uitstervend beroep is.

Wat een geluk dat je zo`n uurwerk te pakken krijgt, en wat een geweldig gebaar van Zenith om je dit te sturen!

Heel erg veel draag plezier, en moge er nog veel meer topstukken door je afgeleverd worden!

Wat een prachtig verhaal, daar wordt een mens echt vrolijk en blij van (tu)
Veel plezier gewenst met je nieuwe “oude” Zenith en dank je wel voor het delen!

mvg, Frans

Geweldig, wat een resultaat(tu)

Chapeau! Zowel voor jou als ook voor Zenith!

Alles is al gezegd in de vele reacties.(tu)

Heel veel plezier met dit fantastische eindresultaat (wat je natuurlijk nooooooooit moet verkopen)!
Geinspireerd door dit topic, draag ik de komende week alleen maar Zenith horloges;)

n.b. misschien leuk om in je post de link naar het andere topic te vermelden; dan is het verhaaltje compleet:)