Een bijzondere Breitling

Het werkt op je hartslag ik denk dat hij van een dode is geweest,want als zijn hart stopt,stopt het horloge ook.
Wie heeft nog een goede hartslag?
NB niet teveel rennen met dit horloge want dan gaat je hartslag omhoog en gaat hij voor lopen:

http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/horloges-heren/289196106-vastgelopen-net-breitling-te-koop.html?return=eJw1jFEKgzAQRO8imE9NtAaJhFLpRVK1NRh1SVYsLb17N9R%2B7Zt5wxol1Nsq3gRVcKmSMBjfjc2ICCrPpxWGJZuNnxCcMRiyxeW%2FSQYjnJ9OC9YHjWtaXkRatrARcAInYlMXkri3xFHCXyLBy1Jsw70Ph8XDznG2bPPgbUdx2ine%2FGDR2eVBxRriv4IBbJoz0Cdm9rRqhayLtLoScTpacCHLpPl8AbZgQnw%3D&df=1&fta=eNpVks2OmzAUhV8l8iJqdzYYMBex6M9mpKqbGXXR0SiysUmtIWAFM0kb8e6912RUdfdxfIyPj6%2BGCm4zKGDLeTi86WFmzQxCcGDXoRV7O7dxAtGEBXgzCBAqKxvroQmBhAh%2FfGjm3s6oRFROAcbl5M6%2Ba14vYM7Ox8GPx2aaPWT7EJaW70Mr9%2FryLEqVvTzzl1ZwUeZ0rAQW9NGxxoPEzxyYtylPVtbAhJC4o5fXBLxyCSrT6wSlsIag6AuVE8hO6j4B%2Fr4gyHplksJrl1mEvOuU1AlUVZcERglOnryyqqJdecGVSp7M5VIgZHXZCQKhq6okD9ddlysCaXKLZt4XXGQJZN9LDMalrZXGI7grpFUdgeRG4i5uHVe2JzC6sjmBFNYlBbNWNULnDGYjsDpzIr0SFhSnoO18GNx4jL%2BoOI4LWNZJXw%2FUJdZnoaAKgekLazQIuHmg7pHT2%2BPKw9d7%2FaQTFsC%2BaeMGYpyNL9NoffRumw1gn3X36kb7XZ82Sf6z7D487p8%2Bvsf7FOPZmyW6p99hs%2BIZbIv4OJ3jw2jdlW3xBCcogf3Qw0LB71n5luc%2BJeuWIHlSxP%2BNogL2c9odJ2d3OMy70bsFr72u61bBG7k53Nb1Lyzd3tk%3D&fta_ind=10&fs=1

Ja, dit moet wel een heel bijzondere Breitling zijn! :smiley: Maar ja, hij komt niet voor niets uit Thailand!

We moeten snel zijn, want volgens mij zie ik hem liggen.:smiley:

Mijn beste,

Hier word ik niet echt vrolijk van.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Ik ook zeker niet, maar het gaat hier om nep horloges.
Dan moet dit kunnen, toch?:smiley:

Grappig, dit horloge is nog maar net Breitling… Dan vraag je je toch af wat het eerst was…:S

Wat leuk dat Breitling ook nieuwe technologie gebruikt. Ik heb er ook 1 die op je hartslag loopt, alleen via een omweggetje. Doordat je eet verbrand je lichaam energie, die energie wordt met elke hartslag rondgepompt door je lichaam. Door de energie is mijn lichaam warmer dan de lucht van de omgeving. De chemische stoffen in mijn horloge maakt gebruik van deze afwijking temperatuurverschil en wekt er elektriciteit mee op. Dit drijft het quartz uurwerkje weer aan.
Uitleg is een beetje kort door de bocht, maar zo werkt ie ongeveer op m’n hartslag. :stuck_out_tongue:

Oh ja, het horloge wekt geen energie als het buiten super warm is. Dus het is geen ideale zomervakantie-horloge. Serieus!

marnix_moed Schreef:

Wat leuk dat Breitling ook nieuwe technologie
gebruikt. Ik heb er ook 1 die op je hartslag
loopt, alleen via een omweggetje. Doordat je eet
verbrand je lichaam energie, die energie wordt met
elke hartslag rondgepompt door je lichaam. Door de
energie is mijn lichaam warmer dan de lucht van de
omgeving. De chemische stoffen in mijn horloge
maakt gebruik van deze afwijking
temperatuurverschil en wekt er elektriciteit mee
op. Dit drijft het quartz uurwerkje weer aan.
Uitleg is een beetje kort door de bocht, maar zo
werkt ie ongeveer op m’n hartslag. :stuck_out_tongue:

Oh ja, het horloge wekt geen energie als het
buiten super warm is. Dus het is geen ideale
zomervakantie-horloge. Serieus!

Shiiiiiiiiiiiit dat moet wel een hele dure zijn.
Is het een Breitling Complication?

Ik ben in ieder geval danig onder de indruk.
Waar koop je die…