Een bizar afscheid van een Zenith Shadow. Een verhaal in een verhaal.

Wat een mooi verhaal op een zondagochtend :+1:

1 like

Hi, Kevin, dit is Kevin van de redactie van ‘Jouw vrouw, mijn vrouw’ ik probeerde je al een pb te sturen…

Anyway: Mooi verhaal, leuk om te lezen op deze mooie zonnige zondag.

1 like

@Brodie zal ik het je nog beter vertellen, er werkt nóg een Kevin op het Grafisch lyceum Rotterdam :joy:

3 likes

Maar die kijkt op zijn telefoon hoe laat het is, en heeft een whisky-allergie.

4 likes

4 likes

:eyes:

2 likes

Niet. Voorlopig… Ik heb nog andere horloges waar ik erg van geniet. En wat projectjes onderweg. Het is echt een heerlijke hobby.

3 likes

:joy: :joy: :joy: :joy: :joy: zilveren-kettingen-breekhart-dolfijnen
Dit ja!!

2 likes

Maar erg leuk verhaal weer!!

1 like

Hier is 'ie dan, de Zenith, de Shadow, de graal, om de pols van zijn (als een pauw zo trotse) nieuwe eigenaar.

(Toegegeven, de foto’s zijn van iets minder indrukwekkende aard dan die van @Brodie, maar dat ligt geheel aan mijn cameravaardigheden, niet het horloge.)

Er valt weinig meer toe te voegen aan Kevins (wederom vermakelijk geschreven) verslag van onze bijzondere ontmoeting (vriendschapsketting is reeds besteld bij Lucardi, geen zorgen), behalve dat mag worden benadrukt hoe mooi het is dat deze inderdaad heerlijke hobby toch steeds weer voor opmerkelijke en bij tijden zelfs onvergetelijke momenten en ervaringen zorgt.

Want dat je, op dit forum met duizenden leden uit binnen- en buitenland, een afspraak maakt met een wildvreemde die vervolgens, nog voor het eerste kopje thee goed en wel naar binnen is geslurpt, een collega van je blijkt te zijn, dat mag toch wel met recht als onvergetelijk worden bestempeld.

In ieder geval, ik ben als een kind zo blij dat ik deze lang begeerde Zenith toch heb weten te bemachtigen nadat het er in eerste instantie op leek dat ik achter het net had gevist. In het eggie is 'ie nog mooier dan op beeld is vast te leggen, dus het is telkens weer een waar genot om te kijken hoe laat het is.

Het is een horloge dat nog zeer vele jaren gekoesterd zal worden, en dat het op deze manier in mijn bezit is gekomen, maakt het een des te specialer lid van mijn collectie.

HF, bedankt.

Nee, zeer zeker niet. Dat laat ik (met een flinke dosis bewondering en een vleugje gezonde jaloezie) over aan jullie creatievelingen.

32 likes

Te gek verhaal Kevin&Kevin! Veel plezier van je nieuwe aanwinst. Wel aardig wat docenten volgens mij hier op het forum #ikookengeefMVIles🤭

2 likes

Gaaf verhaal en een prachtig horloge! Whisky en horloges gaan overigens goed samen :smile:

2 likes

Kevin ben jij het?

1 like

Die is ook wel erg lekker he! Goed verhaal man, dank je voor het delen.

1 like

Gefeliciteerd! En het is een leuk verhaal bij de aankoop van een schitterend horloge!:+1:

Mochten jullie zo op de wachtlijst bij Lucardi voor de vriendschapsketting? Of hebben jullie daar een historie?:wink:

1 like

Ik heb ze eigenlijk altijd wel in bestelling staan. Ik kon gewoon niet geloven dat het echt een keer zou gebeuren. Het opmeten zal best spannend zijn. We hebben ook een afspraak voor een peer-to-piercing. Daar volgen nog foto’s van. Mits de mods dat okay vinden.
Het is allemaal zo vreselijk pril nog. Gun ons ook onze privacy aub.

8 likes

Heerlijk verhaal! :joy: Om het compleet te maken moeten jullie maar meteen trouwen.

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst @Rhah
Ik wel eens een shadow om gehad en het is een erg mooi en cool horloge. :ok_hand:

:rofl::rofl:

3 likes

Haha errug leuk om te lezen! Proficiat met de verkoop. :grin: :+1:t2:

1 like

Wat een prachtig horloge is het toch.
Was mooi geweest wanneer je vrouw binnen was gekomen en hij had gezegd …
HUH???

Zelf heel lang geleden op het Grafisch Lyceum in Utrecht gezeten overigens :slightly_smiling_face:

3 likes