prachtig aandenken. draag hem met plezier !
Mooi verhaal en een hele goede keuze qua horloge. De mooiste van Hamilton (samen met de chrono versie).
Een heel pakkend verhaal en een prachtige manier om jouw opa op een persoonlijke manier te eren.
Thanks allen! Ik hoop dat hij er blij mee zal zijn geweest, ik denk zelf van wel. Vind het een prachtig model en was ook zeker niet van plan om hem ooit weg te doen, kan mij niet voorstellen dat ik hem straks niet meer mooi zal vinden.
De Chrono heb ik zelf ook gezien toen, maar vond ik iets te groot voor mijn polsjes .
Hij heeft zeker in de herfst van zijn leven (denk dat ik het zo wel mag zien, de winter heeft werkelijk maar 2 laatste weekjes geduurd) genoten en ik denk dan ook dat hij zelf ook goed had kunnen genieten van deze Pan Europ, dan wel de Jazzmeister die mijn vader heeft gekocht als aandenken. De gravure staat ook op een mooie plek, zie hem bij mijn normale werkzaamheden niet, maar even een stukje autorijden en het is weer direct zichtbaar .
TOP horloge, met een nog veel mooier verhaal!
Geweldig verhaal, prachtig hoe je zegt dat hij onbetaalbaar is.
Gr Max
Prachtig aandenken.
Wat een mooi verhaal! Moet een bijzondere man zijn geweest.
Gr men
Wat een goede manier om je opa in herinnering te houden! Mooi horloge heb je ervoor uitgezocht. Heeft je vader ook een gravure laten zetten in de Jazzmeister?
Mooi verhaal en een prachtig aandenken .
Mooi verhaal en mooie klok ook, bedankt voor het delen!
Yes, de Jazzmaster heeft aan de zijkant vrijwel dezelfde gravure, echter staat er “Pa” in plaats van “Opa”. Er is net iets te weinig ruimte om de volledige naam nog leesbaar te plaatsen dus dit was een prima oplossing zo. De Jazzmaster had ook nog iets minder ruimte (ondanks dat deze iets groter is qua omvang) voor de gravure.
Mooi aandenken. Normaal zou ik n net horloges kiezen voor n dergelijke situatie. Maar door je verhaal vind ik je keuze gepaster. Hoe je opa in t leven stond, past de panam er goed bij.
Mooi verhaal! Dit zijn de blijvers. Dank je voor het delen en veel plezier van het horloge
Na 4 maanden met regelmatig draagplezier een kleine update . Heb met mezelf namelijk afgesproken geen andere horloges meer te kopen na deze en na een tijdje weinig bezoek aan HF is dit heel redelijk gelukt. De Hamilton is er echter niet geheel ongeschonden uit gekomen en is afgelopen week even terug geweest omdat een van de onderdelen een beetje last heeft gekregen (waarschijnlijk) van magnetisch veldje. Alles netjes hersteld en loopt weer als vanouds.
De inscriptie komt er nu nog vele malen mooier uit als op de eerste foto’s. Nog altijd heel blij met dit horloge, het is een genot om naar te kijken, en zelfs de leren band is zo vele malen prettiger dan alle overige banden welke ik ik huis heb liggen op andere horloges. Nog immer een aanrader dit model voor andere mogelijke kopers welke twijfelen over dit model.
Top Klok met een top verhaal. Mooier aandenken kan je niet hebben iets wat je dagelijks kan dragen en velen malen per dag gebruikt, om dan weer dat aandenken te hebben. Geweldig veel geluk en plezier ervan en mooi dt je dit met ons wilde delen! Goed dat je er weer op reageerd had het nog niet gelezen.