zware klok en dito biertje:)-D;)
Een lastige, maar met twee kronen, een open 6 en een open 9, mijn favoriete merk in acht nemende neig ik naar de Omega. Dat oranje zou dan weer niet hoeven van mij en dan is die Breitling wel een plaatje maar met dat merk heb ik dan weer een negatieve associatie.
Ik begrijp je dilemma.
Ik vind de Omega gewoon mooier, telt dat ook? 
Nooit geweten dat er aan Breitling bij sommige leden een negatieve en Bling-Bling associatie hangt 
Ja, maar wat is de reden dat hier vrijwel nooit een Cartier te zien is???
Teunan87 Schreef:
Nooit geweten dat er aan Breitling bij sommige
leden een negatieve en Bling-Bling associatie
hangt
Nou, reken maar
! Mmar deze SO is een prettige uitzondering in de Beitring collectie 
Pontiac Schreef:
Ik vind de Omega gewoon mooier, telt dat ook?
Nee, dat is totaal niet relevant :+ 
Rob76 Schreef:
De Omega, mooiere wijzers en wijzerplaat, en omdat
Jeremy Clarkson er ook een heeft (oke dit is geen
reden maar toch…).
Die heeft een zwarte 
hhe Schreef:
Interessante discussie…maar mijn PO is net weg
en daarvoor komt de SOH Chrono…Ik vind hem net iets “dikker”, cleaner door
ontbreken cijfers, beter te combineren met banden
en daardoor verschillende looks; sportief, maar
toch dress. Kortom, ik verwacht er veel van
wanneer hij binnenkomt.
Heeeeel veel foto’s maken al ie binnen is (tu)
mooieklokjes Schreef:
Rob76 Schreef:
De Omega, mooiere wijzers en wijzerplaat, en
omdat
Jeremy Clarkson er ook een heeft (oke dit is
geen
reden maar toch…).Die heeft een zwarte
Huiskamervraag: wat voor horloge draagt Ron Jeremy? 
jantje.vlaam Schreef:
Ja, maar wat is de reden dat hier vrijwel nooit
een Cartier te zien is???
Dat zijn sieraden, geen horloges
kijk maar eens waar ze in de etalage van de juwelier liggen. Meestal ver van de echte horloges.
Cartier horloges zijn vooral geliefd bij dameskappers en mannen die van Abba houden.
Planet Ocean!
Ik vind die oranje accenten te gek! (
Zag deze PO een paar dagen geleden nog. Eigenaar van Grieks restaurant in Duitsland droeg 'm. Best 'n mooi ding. Maar niet zo mooi als de Breitling imho. Wat 'n superfraaie klok is dat! Zou dus voor de SOH gaan! Succes en veel plezier met kiezen!
Ja het blijft lastig. Kwam gisteren een derde kandidaat tegen: een Tudor Pelagos…
Kleine correctie ivm je eerste post.
De PO heeft minder onderhoud nodig is enkel marketing praat van Omega. De PO heeft in de praktijk meer onderhoud nodig (de mijne begaf het al na 2,5 jaar) en die kan enkel bij Omega gedaan worden ivm het co-axial gebeuren.
Maar laat je daardoor niet afschrikken. Het is en blijft een uitzonderlijk mooi horloge, voor mij althans veruit de mooiste van de drie.
Kris
Voor mij de Omega:
- wijzers passen wel bij elkaar, in tegenstelling tot de Breitling waar het net is of de pijlpunt van de minutenwijzer af is gevallen;
- wijzerplaat veel levendiger, maar toch geen kermis.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de getoonde Breitling best goed kan waarderen. Meeatl vind ik de Breitlings wel een erg drukke indruk achterlaten. Deze is echter zeer ingetogen (tu)
De Heritage.
Omdat ik het de mooiere van de 2 vindt.
Ben normaal niet zo van de Breitlings maar deze is wel chique.
Groeten.
Noël.
Rob76 Schreef:
De Omega, mooiere wijzers en wijzerplaat, en omdat
Jeremy Clarkson er ook een heeft (oke dit is geen
reden maar toch…).
Waarom niet?
Sommigen kopen een PO, omdat de bekendste geheime agent er ook 1 heeft. En als het ff kan met z’n signature designation logo erop ook B)-
Teunan87 Schreef:
Nooit geweten dat er aan Breitling bij sommige
leden een negatieve en Bling-Bling associatie
hangt
Ik denk dat het gedeeltelijk komt door het formaat (wat voorheen al vaak vrij fors was), de drukke wijzerplaten, en het goud wat er op sommige modellen zit.

Zelf vind ik bi-color of goud ook niet altijd mooi, maar dit een leuke zomerse uitstraling hebben.

Tja, smaken verschillen. En bovendien er zijn wel meer merken die bling modellen hebben, maar het heeft denk ik meer met persoonlijke associatie te maken.
De SOH… omdat ik de PO al heb 
De kast, de wijzers, de bezelinlay opzet, de mooi geronde metalen band (heb (nog?) niet zo een klik met mesh), allemaal punten die ik bij de PO mooier vind.
De Pelagos zou voor mij nog eerder komen dan de SOH.