Een Chanel die ik wel wil hebben... :)

Chanel’s eerste all male horloge; een jumphour! :slight_smile:


.

.

Vanaf $ 34.500,00

-> Artikel

2 likes

Beetje wonderlijk datumvenster. En wel een drempel voor me (naast de prijs) om als kerel met een Chanel horloge te gaan lopen. Beetje suf misschien, maar toch. Voor dat geld zou ik toch maar iets anders nemen.

3 likes

Het is geen datumvenster maar urenvenster.

3 likes

ah…beetje wonderlijk urenvenster dan…:grin:

2 likes

Nee, dat is 't toch niet, voor mij. Doet me denken aan de metertjes op m’n cv-ketel. Maar die kostte gelukkig ‘ietsje’ minder en ik heb er ontzettend veel meer plezier van!:wink:

2 likes

Ik zou hem ondersteboven dragen, vind het uurwerk vele malen mooier dan de wijzerplaat.

1 like

Je bent me voor, ik wou precies hetzelfde schrijven.

1 like

Inderdaad is de achterkant een stuk mooier. Voorkant is inn mijn ogen erg lelijk en dat voor een 35k horloge

1 like

Dat lettertype op de plaat… Zonde.

Gr, HJR

1 like

Er is teveel ‘lege’ ruimte!
Het binnenwerk is dan wel weer een plaatje!!

Voor $35k heb ik nog heel veel andere horloges die ik veel liever zou bezitten :slight_smile:

1 like

Nee.

Doet me een beetje denken aan een Gerald Genta Bi Retro

vooral om 5 uur… :frowning:

1 like

BURRP!!

1 like

Schoenmaker blijf bij je leest!

Misschien dit even lezen…

Het zijn geen Chinese namaakmodelletjes of zo…

1 like

tja, er zit een reusachtig prijsverschil tussen, maar qua horloges staat Chanel bij mij in hetzelfde rijtje als Esprit, Armani, Ralph Lauren, etc. Gewoon mode-meuk.
Ga maar lekker met je (niet persoonlijk bedoeld hoor, TS !! Hahaha) onbetaalbare Chanel naampje op je klok pronken, iets voor Chinezen en Russen denk ik?

Heb je die link gechecked die @anon33714818EV gepost heeft? :wink:

Klopt, technisch is het allemaal prima in orde. Maar het imago is nu eenmaal daar. Voor 35K koop ik ook wel wat anders… Zelfs met Cartier heb ik dat, hoe iconisch bijvoorbeeld de Tank of de Santos ook zijn. Het blijft een juwelier. Ik herken @Rolf_K’s gevoel dan ook wel.