Een chronographe suisse....doen?

Pajero,
Ik zie geen Jan in Pajero en dan nog, ik vraag NIET naar de betrouwbaarheid van de verkoper, maar of het “de moeite waard is”, ik heb weinig kennis van dergelijke horloges. Zie mijn eerste vraagstelling nog maar eens. Vervolgens laat ik je DIRECT na jou mededeling dat hij stil gaat staan e.d weten dat ik er dan vanaf zie. Ik VRAAG naar je prijs, JIJ komt met het bedrag van 150 euro. Vervolgens ga je hier citeren uit ONS e-mail verkeer. ik denk niet dat ik wij nog zaken doen Pajero/Jan, als was t’ie een 10-tje.

ik begrijp het niet meer hoor als ik of leen of iemand anders een tweedehands horloge wil kopen en je hebt er niet zoveel verstand van dan is het horlogeforum toch het de uitgesproken plaats waar je het horloge kan laten toetsen door kenners ???
ik begrijper niks maar dan ook helemaal niks van wat daar mis aan is maar ik denk dat pajero zo deskundig is dat hij dat niet nodig heeft maar ik heb dat wel nodig en andere kennelijk ook
en deze tekst begrijp ik van pajero helemaal niet : "ik hoop niet dat je dat straks met elk horloge in de toekomst gaat doen ,dan hebben we nog wat te reageren"
dus dat mag dan ook niet meer? … ppppppppffffffffffffff

Helemaal mee eens, daar is dit forum voor, en daar blijven we het forum ook voor gebruiken :smiley:

Ruud

Ja dat klopt andre, eigenlijk had ik het niet gedacht dat deze van mij zou worden. Als hij constant blijft lopen dan is het inderdaad niet nodig, maar het kan nooit geen kwaad als het horloge een servicebeurtje krijgt,
Ik heb het virus denk ik al te pakken, ik zou nu nog graag een UNIVERSAL TRI-COMPAX willen hebben.

Dank je LeenV, ik vind het wel jammer voor je dat de communicatie tussen jullie is misgelopen.

Ja, wie niet :smiley:

Ik wil ze allemaal wel valjoux, bestaan een hoop uitvoeringen van, in goud, in staal, in doublé
met grote kasten, kleine kasten en allemaal vrij kostbaar,
hier en kleine selectie:

ik zoek de middelste aan de linkerkant in staal, de ““goedkoopste”” maar ik vind hem wel de mooiste.

groet André

We zitten kennelijk op een lijn:), want die vind ik ook het mooiste. Want ik hou namelijk niet van goud

Hij is binnen, en het is een beauty.

Vond het niet rechtvaardig om hier mijn aanwinst te tonen op iemand anders topic.