Een dag uit het leven van een

…Superocean Steelfish.

Best grappig om met de mobiel eens een dag je eigen horloge te volgen. De foto’s zijn niet altijd even geweldig want de mobiel is niet het meest geweldige apparaat om goede foto’s te maken maar het gaat er natuurlijk ook om een indruk van de dag te geven.
Maak hier je eigen fotorapportage als je het leuk vind.
Ben benieuwd…

De keus is vandaag op mij gevallen en de baas gaat zich even wassen.

Bammetjes maken, lupatje (niet voor in de liboza, dat is alweer heel lang geleden)

Ontbijtje, krantje, even goed wakker worden. Ik ben inmiddels aardig opgewonden, sta op de juiste tijd en ben van plan de hele dag mijn best te doen.

Een half uurtje op de fiets naar het werk van de baas. Oei, binnen 5 minuten gaat het regenen! Baasje zal niet blij zijn!

Goed dat ik een duiker ben, maakt mij niet zoveel uit, dat beetje water maar het baasje is zeik-helemaal-nat en niet blij.
Even de toegangspas langs de kaartlezer aan de achterkant van het pand halen.

Eerst even een bakkie koffie halen

Dubbele espresso, extra sterk! Vind ie lekker…

Inloggen op de pc. Ideaal twee beeldschermen.

Ik moet even van de pols af voor een foto voor een topic van Dreski.

Tijd voor een bezoekje aan de rookruimte in de kelder. Best smerig en saai hier, kan niet wachten tot die stinkstok op is

Gelukkig, we gaan weer naar boven. Ik kan tot 2000 meter diep dus de diepte van een kelder doet mij niets.

Wat krijgen we nu! Dit ben ik niet! Dit is een nieuwe Orient Mako XL van de collega van het baasje. Het bandje moet even op maat gemaakt worden voor hem. Hmmm, baasje is gecharmeerd van die Jap en ik hoor hem zeggen dat die Orient er ook nog eens van moet komen, maar dan in het blauw. Grrrr, weer minder polstijd voor mij!

Alweer koffie?!?

12:10 uur. Lunchtijd. De baas gaat zijn baantjes trekken en ik moet alweer af en moet plaats maken voor een bejaarde Timex Ironman van zo’n 20 jaar oud. De baas zegt dat ik geen chrono ben en hij dus niets aan mij heeft qua tijd opnemen. Hij zegt dat die ouwe knar veel meer functies heeft dan ik.
Nou ja, moet hij weten, ik tik wel verder in het donker van de locker van het zwembad.

Bijna 16:00 uur, tijd om naar huis te gaan. Eerst nog even het forum checken.

Gelukkig is het nu beter weer dan vanmorgen. Jasje uit want het is heet.

Wat doet hij nu! Gaat hij in die wind zonder handen fietsen om een foto te maken van mij en het Binnenhof!

Oei. Tramrails. Die zijn listig en er zijn er wel flink wat van onderweg naar huis.

Nog even wat kleine boodschapjes doen bij de Appie

Baasje is weer lekker gezond bezig

In afwachting tot het hele spul thuiskomt gaat ie alvast even koken

Even naar de Wereld draait door kijen

En nu istie helemaal vergeten nog foto’s te maken van mij. Nou ja, wat ik na dit tijdstip ga doen gaat jullie toch allemaal niets aan.
Op dit moment is het heel donker in mijn kist en ik lig er samen met wat irritant tikkende quartzen en wat hele rustige automaatjes.
De Velatura is vanmorgen uit de kist gegaan…

Thanx 4 watching,

Maarten

Haha leuk bedacht! Dit topic zal wel eens een blijvertje kunnen worden!
TOP(tu)!

Hahahaha. wereld topic. Ik weet niet of ik dit een hele dag zou kunnen volhouden. Enne. Aan het eind van de dag pas even het forum tjekken? :smiley: Dat geloof ik niet hoor. :wink:

Met plezier gelezen! echt grappig! :slight_smile:

Leuk!!!

Geinig :smiley: Wie volgt?

HAHAHAHAHA das grappig dit, ik denk wanneer houd dit op!

Hoe verzin je het!

hilarisch ! ontzettend leuk gedaan !

prachtig, ik zal volgende week eens een mooie dag uitzoeken (tu)

met betere foto’s :smiley: :smiley:

Erg leuk gedaan en met heel veel plezier gelezen!

Leuk gedaan.

Bij mij zou zo’n dag maar saai zijn. Ik zit veel te veel op dit forum.

schmeink Schreef:

prachtig, ik zal volgende week eens een mooie dag
uitzoeken (tu)

Ja, de kwaliteit is niet helemaal (helemaal niet eigenlijk) naar mijn zin, maar ach, er zijn hier al genoeg kwaliteitfoto’s te zien. :slight_smile:

Haha, wat leuk en origineel. (tu) Dit vraagt om meer…

Ontzettend leuk gedaan (tu)

De strekking is gewoon geweldig… die foto’s… ach, we weten hoe de superocean steelfish eruit ziet toch?

Thehaguedragon Schreef:

schmeink Schreef:

prachtig, ik zal volgende week eens een mooie
dag
uitzoeken (tu)

Ja, de kwaliteit is niet helemaal (helemaal niet
eigenlijk) naar mijn zin, maar ach, er zijn hier
al genoeg kwaliteitfoto’s te zien. :slight_smile:

geweldig, met een grote glimlag gelezen…

grt.René

Gewwldig dit. Heel leuk om te zien…maar wordt er niet gewerkt? :slight_smile:

capice Schreef:

Gewwldig dit. Heel leuk om te zien…maar
wordt er niet gewerkt? :slight_smile:

Ah! Hier de Velatura die spreekt. Heb van de Steelfish gehoord dat de baas weinig uitgevreten heeft op het werk gisteren. Zat veel te lang met die del van een Orient te flirten zodat hij vergat te werken! Was de Steelfish best een beetje verdrietig over.
En ook was maandag vergaderdag dus vrij lastig om onopvallend foto’s te schieten.

Leuk gedaan en het gaat toch niet om de kwaliteit van de foto’s maar om de dag zelf. geweldige humor dit.

Erg leuke topic(tu),kwaliteit van de foto’s doet er niet zo toe.
Hoop dat er meer komen met : Een dag uit het leven van…, zou best eens hilarische momenten kunnen opleveren.
Dit zou toch een vast onderdeel van het forum kunnen worden?
Ga er zelf denk ik ook eentje maken één dezer dagen.

gr Ron