Een dagje uit met het gezin: Planckendael

Afgelopen donderdag had ik geen zin om te werken. Ik vroeg mijn vrouw wat ze zou gaan doen die dag, ze wist het nog niet. Ik stelde voor naar Planckendael te gaan, een dierentuin bij Mechelen in Belgie waar ze koalaberen hebben. Mijn dochter van 4 is dol op koalaberen. Dat gingen we doen.

Het werd een gezellige dag, alleen is mijn vrouw wat gepikeerd over de genomen foto’s. Ik snap het niet zo goed, ik vind ze wel mooi. Hoewel sommigen wat wazig zijn.

Het gezin (vrouw met zoontje van 2 en dochter) bij de ossen:

Die ossen hebben grote horens zeg!

Mijn dochter helemaal alleen over een hoge hangbrug!

De giraffen kregen net te eten.

Ara’s. prachtig die kleuren!

Wat kijk je nou? Dat werd bijna matten.

Die monniksgier dook zo uit de boom op mijn zoontje af. Maar er zat gelukkig een hek tussen. Mijn zoontje was niet onder de indruk. Ik wel.

We waren een paar uur eerder al wezen kijken bij de koala’s. Ze hadden zich amper bewogen.

Ik weet nog dat ik als kind een keer erg geschrokken ben van bizons. Ze zijn ook groot.

Nog even een foto van het gezin voordat we weer op huis aan gingen. Het was een leuke dag uit met het gezin in een mooie dierentuin. Wat wil je nog meer?!

3 likes

:~lol:~

Alles VOOR het gezin bij die man! :smiley:

Moet ook maar eens wat meer TIJD nemen voor een dierentuin!:smiley:

gr Ron

Leuk zo’n dierentuin,al die wilde polsen met een seiko.
Moet er ook een keer naar toe,ben benieuwd welke wilde polsen met horloges ze dan hebben.

Mvg,Radjoe

Zozo, en bij mij in de buurt en gene komen drinken.
Ik heb thuis ook veel van die wilde dieren zitten :smiley:

Mijn beste,

Gezellig hoor zo’n familie uitje!!:D:D:D

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Indrukwekkende reportage. Complimenten met je lieftallige gezin.

:~ :~ Fantastische reportage. Precies wat we willen zien in een dierentuin. Ook goed om te zien dat ze dus nog echt in het wild leven, die Seiko-duikertjes… Geeft weer hoop voor de toekomst

hahaha humor !
:slight_smile:

We zijn wel bij je langs geweest Freddy, maar je kooi was leeg.

:D(:smiley:

Zo zien onze vakantiefoto’s er ook altijd uit.
Is toch handig om te laten zien hoe laat je de foto’s hebt genomen, of zeg ik nu iets stoms…:smiley:

Hm… ik vermoed dat je vrouw wel eens in jouw mobieltje neuzelt, de zakken van je jasje controleert op andermans ondergoed, de boorden van je overhemd op verdachte rode vegen, en de rest van je kleding op vage bloemetjes geuren.

Ik weet niet of ze dit alles terecht doet, maar volgens mij zijn er signalen genoeg die er aanleiding toe geven. Ik bedoel, je lijkt met je gedachte wel eens ergens anders te zijn wanneer ze tegen je praat, op uitjes lijk je ook niet helemaal aanwezig, en je checkt regelmatig hoe laat het is, alsof je ergens elders moet wezen… allemaal indicatoren dat er iets niet helemaal pluis is.

Toch?
:wink:

ik heb het iets anders gedaan, ben naar Hans Klok geweest :smiley:

Hoezo sommige foto’s wat wazig? Die klok staat er tekens strak op! :smiley:

Groeten,
Gait

Ik zie een hangbrug met een 6105
Ik zie ossen met een 6105
Ik zie oerwoudachtige achtergrond met een 6105
Ik kijk naar Apocalypse Now!

Menno

1 like

Dikke pret! :smiley:

schmeink Schreef:

ik heb het iets anders gedaan, ben naar Hans Klok
geweest :smiley:

Was je em ineens kwijt na een goocheltruuk?
:wink:

LOL

Haha geniaal :slight_smile: