Yep, ik geef je gewoon gelijk. Inderdaad niet oke voor de prijs. Wil gewoon een net en kant en klaar product. Ben benieuwd wat ze zeggen.
Mocht zeker weer niks kosten?
Met een aantal veiligheidsvoorschriften en dito veiligheidschoenen met het mogelijk zijn om en paar extra gaatjes te trappen in het horlogebandje.
Mooi, dan zou ik maar twee gaatjes laten maken, nl een zomer - en winter gaatje, als het warmer is, dan is de pols iets dikker.
Ben wel benieuwd wat hun antwoord is, eigenlijk
Ik ook. Ik denk dat degene die dit leest een face palm moet doen
Peter Lusse heeft gelijk.
Maar ja, hij is hier geen moderator. Als enorme fan van Doug Stanhope en George Carlin kan ik verschrikkelijke grappen goed hebben. En smakeloze. Maar jij moet niet van het forum gebonjourd worden was meer mijn punt.
Wij ook, als ik dat zo lees. Krijgen we een update?
Het lijkt er wel een beetje op alsof het bij het proces hoort, wel een beetje gek dat ze dat dan niet aangeven aangezien rossige Jan hem heeft meegegeven aan Pieter Post.
@Fate_Amenable_To_Change dank voor je oplettend- en voorkomendheid!
Ik heb net die site door zitten nemen, en ik vind het alligator nog meevallen, maar de koffie ging bijna over het scherm toen ik een NATO voor 170 Euro voorbij zag komen.
Zelf zou ik niet graag één enkel gat in een band willen, omdat m’n polsen niet altijd exact hetzelfde zijn, en ook omdat niet ieder horloge hetzelfde is. Als ik een leren band op m’n field watch zet, daarna op m’n pilot en daarna op m’n dress watch zie ik drie verschillende lug to lug lengtes.
Kortom, voor mij zouden het Jean Richard bandjes worden met de volle zes gaten er in, omdat je toch een bandenswapper bent.
Maar het is een leuk adres om te kennen. Ik zal de lug-hole to lug-hole afstand eens meten op m’n Mühle Glashütte. Ik ben niet tevreden over hun standaard band, heb akelig specifieke wensen, en weet niet of ik het ga vinden, dus misschien word ik wel klant.
Dit gaat wel om een uniek horloge en bandje… dus swappen zal niet prio 1 zijn.
Ik vind ook dat een bandje gewoon gaten moet hebben. Vind het er een beetje vreemd uitzien, maar ik ga het wel eens bekijken.
En ik bedoelde natuurlijk Rousseau. Al ben ik niet gewend om buiten de Franse Revolutie om een Jean Rousseau tegen te komen.
Uit nieuwsgierigheid, wat is de lug breedte van die Arnold & Fils?
20mm en 18 gesp.
Dat dacht ik al gezien te hebben met m’n timmermans-oog. @Ruud, hij kan z’n bandje voor best veel horloges gebruiken als dat zo uitkomt.
Ik zou deze kopen:
€ 166,76 | Riemen Schroef Punch Ponsen Horloge Geperforeerde Lederen Band Leer Hobbygereedschappen Perforators Cutter Naaien
Zo’n heerlijke Ali beschrijving is toch altijd een genot om te zien. Maar duurt zoiets niet langer dan een defectmelding retourzending serviceafwikkeling leer band lederen terugsturen post DOA proces gaten in band zetten cutter fabrikant melding return?
Ik gebruik alleen de afkorting DRSLBLTPDPGIBZVGMR maar snap dat je het voor de anderen hebt uitgeschreven.
Zoiets, mits 2,5 niet te groot is?