Een dresswatch voor het nieuwe jaar?

Prachtig zeg. Ongetwijfeld veel te zeldzaam zo’n flatlink?

Stond er vorige week een te koop voor £1900 (de band). Had ik moeten kopen.

1 like

Zijn de schakels folded? Dat is een beste premium in dat geval.

Tja, hoe vaak zie je er een voorbijkomen? Ik 2x de afgelopen 5 jaar.

Een goede prez kost makkelijk het dubbele.

https://omegaforums.net/threads/vintage-full-length-18k-750-yellow-omega-7077-flat-link-bracelet-redux.87063/

2 likes

Dat wist ik niet. Verdomd prachtig spul.

Ik hoop al jaren op een rosé gouden voor op de mijne

7 likes

Die onderste vind ik ook heel chique!

Een daydate op leer. Mooi!

Patek uiteraard

1 like

Of GP, Omega, etc. :wink:

@TS Moet zeggen dat ik geen fan ben van een DD op leer. Op de één of andere manier vind ik het er gewoon bij horen.

Je hebt er iig al snel weer een nieuwe zoektocht bij, ook benieuwd nig naar de nieuwe aanwinst!

hmm, dat is wel een heel open vraag zo toch?

het begint al een beetje wat je verstaat onder dresser :slight_smile: zoek je echt een klassieke dress watch of iets wat je bij een kostuum kan dragen?

ik draag zelf mij DD ook bij een kostuum maar heb ook een VC dress watch (ook zonder seconde wijzer maar wel weer 41 mm (dat is eigenlijk weer wat groot voor een dresser)).

ik zou vooral eens kijken wat je uit wilt geven, ik vind zelf jaeger lecoultre ook erg mooi! Succes!

Ik vermoed ook dat goud voor mij nog een stap te ver is. Wellicht als een tussenstap een datejust met fluted bezel, wie weet!

Een echte dress watch pur sang is niet mijn ding dus mag wat sportiever/dikker zijn maar genoeg afwijkend van mijn sub.

Zoektocht is altijd leuk!

Heeft iemand al geopperd dat je eigenlijk een Seiko moet kopen? Bij deze dan

3 likes

Ik heb een van de mooiste gs’en al gehad maar was het toch niet voor mij. Afwerking was fenomenaal maar geen klik.

GS heeft voor mij een hoog Lexus gehalte; erg goed, maar het blijft een fancy Toyota.

6 likes

Dit vind ik echt een van de mooiere dressers.

Out of the box: parmigiani.

1 like

Jaeger lecoultre heeft zeker prachtige modellen. Ik vind de Iwc portuguese lijn ook altijd mooi. Ik zal zeker op korte termijn wel tegen een mooie deal aanlopen!

3 likes

Geen goud maar wel een MERK: de VC fiftysix. Onder de 10k te krijgen

5 likes

Wat vinden jullie van deze. Bij een verkooppunt welke ik goed ken beschikbaar in nieuwstaat. Keurige dresswatch. Mooi merk, handopwinder, uit de collectie (uurwerk te duur om te maken heb ik gelezen), geen afgebroken cijfers, clean design.

7 likes

Ik vind hem erg mooi. De subdial is wel nogal aanwezig. En waarschijnlijk(?) is hij nogal aan de maat.

1 like