Een dresswatch voor het nieuwe jaar?

Zat ook al aan een Portugieser te denken! Echter…

Maar volgens mij is dit model er ook in geheel zwart. Of de jubileum Portugieser met witte plaat en blauwe indices?

DD is natuurlijk een geweldig horloge maar de geelgouden met leren band vind ik persoonlijk wel erg klassiek; denk dat dat je ouder doet lijken dan je bent. Dan eerder met de gouden band erbij! Of een witgouden op zwart leer.

Maar ga jij geen PAM missen in je collectie? Is het een idee om je Luminor te vervangen door een Rad? Die heeft ook al een iets dressier profiel.

Succes!

1 like

Je kan mijn gedachten lezen. Eigenlijk wil ik mijn Panerai niet missen. A.g.v het gewichtsverlies begint het een beetje ‘ horloge waar ga je met het ventje naar toe’ te lijken. Een rad is ook 45mm en dus zeker niet gering te noemen. De pam190 is wel heel mooi vind ik.

Blijft indd een flinke jongen maar draagt oogt en draagt kleiner en heeft een wat chiquere uitstraling.

Heel mooi! Klopt het dat deze dikkere wijzers heeft dan veel andere Radiomirs?

Ja, goudkleurig en wat dikker en uiteraard dat mooie jlc uurwerk met powerreserve op de achterzijde. Messink heeft een hele mooie!

2 likes

Ik heb dat met kerst omgehad. Althans goudkleurige bulova super seville met donkerbruin leer. Uiterlijk is zeer vergelijkbaar. Had verwacht dat ik dat ook een oude lullen combo zou vinden, maar staat best gaaf bij deze 31 jarige, jeugdige knul :wink:

2 likes

prachitg! juist ook vanwege de afwijkende kleur van de subdial!

Wanneer ziet iedereen het nou eens…een dd, zeker op leer kan overal bij… bij een pak, bij een short en ook bij een jeans…
strand zou ik alleen niet doen…

maar voor de rest net als een sub…overal no problemo. :slight_smile:

ik kom ze echt regelmatig op leer en bracelet overal tegen.

1 like

Het is zeker classy maar ik zou een andere combinatie toch mooier vinden voor zo’n jeugdige dertiger :wink: (we zitten in hetzelfde schuitje)

Wat ik wel heel cool vind is dat je nog steeds een Bulova in je collectie hebt naast alle geweld dat daar de afgelopen 1.5 jaar bij is gekomen! :sunglasses:

1 like

Haha heb ook nog G-shocks hoor. Ben heel gewoon gebleven zoals je ziet :wink:

Ik heb de bulova gekocht omdat ik een goud(en/kleurig) horloge leuk vind in de verzameling en 36mm wilde proberen. Had echter geen zin om een 10k+DD te kopen wetende dat ik niet heel erg vaak gouden horloges draag. Vandaar de bulova. Vind het ook oprechr leuk om hem te dragen!

1 like

Sorry Han! Wellicht ooit als mijn pensionado horloge maar nu toch voor een sport Rolex gekozen met voor mij genoeg bling om onder mijn gesteven manchet te dragen!

Wordt vervolgd!

2 likes

Op naar Drachten?

1 like

Jezus Edwin, je hebt net een nieuwe Rolex bij S&C opgehaald.

Even wat anders, hebben ze bij jou in het bedrijf geregeld vacatures? Ik ben een echte spin in het web en ik kan mensen opvrolijken met mijn grapjes.

2 likes

:joy: er gaat iets anders uit!

1 like

:thinking:

1 like
1 like

Ik ben altijd overtuigd van mijzelf, nu jullie nog.

Veel plezier vandaag, we zien de NA vanavond wel!

2 likes