Je zou ook een paar keer met je auto over dit horloge kunnen rijden, misschien wekt ze vanzelf weer op?
Ik wens u en de uwen veel sterkte met dit grote verlies!
Collectief deze verdrietige dag in de HF kalender noteren. Opdat we niet vergeten.
.Sterkte en jammer!
Ondanks dat ie lelijk was !
Geen slecht woord over een dode
Dat had ik niet gezien door het glas heen.
Er is moedig gestreden. Wel het einde van een tijdperk. Ik mocht 'm graag voorbij zien komen.
Zie het nu pas. Beetje lange nacht gehad.
Wacht, ik trek er nog eentje open, om haar lange, mooie leven te vieren!
Dus, een mooi moment om eens te kijken naar wat anders. Als dit geen goed excuus is om een nieuwe horloge te kopen, dan weet ik het niet meer!
Sterkte in ieder geval, Ed! We denken aan je en jouw legendarische Pulsar!
Ik heb haar nooit gekend, maar ze moet hier binnen HF een welkome verschijning en zeer geliefd zijn geweest.
Hierbij mijn innige deelneming met het verlies van de geliefde pulsar.
Veel sterkte, wijsheid en nieuwe inzichten voor de komende moeilijke periode toegewenst!
Jeetje zo te zien is het ouwetje uitgegleden in de badkamer
Dit forum zal nooit meer hetzelfde zijn zonder haar! Moge zij rusten in vrede.
Iedereen ontzettend bedankt voor de troostrijke en meelevende woorden.
Gedeelde smart is halve smart, in deze moeilijke tijd besef ik eens te meer hoe waar deze woorden zijn.
Ga haar missen!
FTFY
Rust in vrede pulsar ik heb je altijd een gegeven.
Beste Ed, bij deze mijn medeleven met het verlies van je trouwe metgezel.
Overleden in het harnas om de pols van zijn baas. Moest even een traantje wegpinken , want ook in mijn hart had jou Pulsar een plekje. Mistte hem al een tijdje, dus dacht al dat hij wat ziekjes was. Jou kennende heb je natuurlijk nog geprobeerd hem te reanimeren maar bleef het toch een flat line. Neem aan dat je hem wel hebt opgegeven als donor voor een e.v.t andere Pulsar.
Wens je veel sterkte de komende tijd, weet dat je hem altijd met grote zorg en liefde droeg. Zal heel erg wennen zijn dat dit de laatste keer is dat ik hem mag aanschouwen. Zal aan je denken de komende dagen en je verdriet delen .
Wel een zwaar leven gehad zo te zien
Dit is echt zo’n moment dat je begrijpt dat aan alles een einde komt. Veel sterkte gewenst!
Een icoon van het ‘Wat dragen we vandaag’ topic, maar ook van heel HF is van ons heen gegaan.
Ze heeft zich lang staande gehouden.
Ik zal de Pulsar gaan missen. Het is meermaals het eerst geweest dat ik op HF zag op een dag.
Heel veel sterkte. Het zal een tijd duren om hier overheen te komen.
Zag er nog als nieuw uit. Het is zo plots gegaan. Veel sterkte.