Een droevige mededeling. Met een goede afloop.

A legend is gone … sterkte :raised_hands:t2::fireworks:

1 like

@Eddie, denk je dat je K-swiss horloge het net zo lang gaat uithouden als de Pulsar?

1 like

Als je goed naar de foto kijkt, zie je nu al dat ze bezig is een ster te worden. Dat ze maar lang mag stralen.

1 like

Tja dit verwacht je niet. In de bloei van haar leven… sterkte man

1 like

Die is ook alweer méér dan halfweg.

Gelukkig hebben we de foto’s nog, het zal een groot gat achterlaten in het “wat dragen wij vandaag topic”

1 like

Weet je zeker dat het een natuurlijke door was…? Niet in een cementmolen terecht gekomen ofzo? :sweat_smile:

2 likes

Nee! Een legende op het forum is heengegaan… Hoewel je weet dat de dag ooit gaat komen, blijft het even slikken als het zover is. Sterkte met het verwerken van dit verlies!

2 likes

Het leven is oneerlijk.

2 likes

Even een updateje.
Na het overlijden van mijn geliefde Pulsar is deze opgevolgd door mijn K.SWISS.
Die bleek al snel heel wat minder sterke genen te hebben dan haar voorgangster
Na op 6 februari in dienst te zijn getreden kwamen al vrij snel de eerste barstjes in haar glaasje.
Dat werd al snel erger , zo snel zelfs dat ik me al snel de vraag stelde of ze mijn pensioen wel mee zou maken.
En dan nu de goede afloop.,
Dat is gelukt.
Vandaag ben ik na afloop van mijn dienst officieel met pensioen gegaan met de K om mijn pols.
Weliswaar zag ze er zo uit.

Maar ze was er wél bij.
Vanochtend om ongeveer 10.30 uur ben ik gestopt met het beroepsmatig besturen van vrachtwagens.
Vanaf a,'s, zaterdag ga ik beginnen met het hobbymatig besturen van vrachtwagens.
Inderdaad, dezelfde vrachtwagens.
Waar ik dan door vergezeld zal gaan worden?
Ik weet het nog niet.
De Invicta die ik van @fredpanarai1 overgenomen heb maakt een goede kans.

28 likes

Hoi Ed, als eerste gefeliciteerd met je pensioen nu alle tijd van de wereld. Nu even over je K.SWISS, dit is een horloge en geen hamer.
Als je ergens een spijker in wilt rammen pak je een echte hamer en geen horloge :wink:. Hoe krijg je het voor elkaar om het glas in zo’n korte tijd zo te slopen? Misschien wil iemand op het HF wel als vriendendienst een nieuw glaasje in je K.SWISS persen. Helaas heb je aan mij niet zoveel, ben ook een sloper :grin:.

En ja, je ben een vrachtwagenchauffeur of niet, begrijp dus echt dat je dat hobbymatig gaat doen. Die Invicta zal een goede bijrijder zijn zolang je er maar niet mee gaat rammen :crazy_face:.

Ik zie nog wel een foto voorbij komen met je nieuwe vrachtwagen en de Invicta om de pols :smile:

4 likes

Geniet ervan Ed :+1:

Misschien toch eens proberen :thinking: :grin:

2 likes

Gefeliciteerd Ed! Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd, welkom bij de club, Ouwe :smiley::+1:

1 like

Gefeliciteerd en geniet ervan…:grin::+1:

1 like

Lekker hoor. Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd :partying_face: met je pensioen en je Invicta en nu niet meer eroverheen rijden hè, potverdikkie.

1 like

Gefeliciteerd met je pensioen. Moet ik nou voortaan (vaak als tweede) die vroegste “wat dragen wij vandaag” van de dag missen? Voor mij nog een jaar te gaan, dan AOW en pas een jaar later ook pensioen. Wel lekker, zo’n gave Invicta om de pols. :grinning:

2 likes

Bedankt allemaal.
Dat gaat zeker lukken,
ik heb er al een hele tijd aan mogen ruiken.
7 jaar geleden naar 4 dagen per week gegaan.
3 jaar geleden naar 3 dagen per week gegaan.
En dat wil ik nog heel lang volhouden.
Inhoudelijk verandert er dus eigenlijk nix, het enige is dat de plicht er vanaf is.
En wat is er nou mooier dan mògen werken in een vak dat je lust en je leven is.
En dat beetje bij beetje afbouwen kan ik iedereen heel sterk aanraden.heel wat beter dan tot het einde door blijven stompen en dan in een zwart gat vallen

8 likes

Minder belastend voor de horloges?
Veel plezier met al die vrije tijd :+1:.

1 like