Proficiat geniet ervan alsook van het hobbymatig vrachtwagen rijden
Ouwe knoest, lekker horloges slopen Geniet van je pensioen in gezondheid en veel plezier met het hobbymatig besturen van de vrachtwagen
Gecondoleerd sterkte met dit verlies, én gefeliciteerd met je pensioen!
Jammergenoeg kende ik Pulsar niet, ik had graag de reisverhalen gehoord.
Bedankt. Gaat helemaal goed komen.
Gefeliciteerd met je Pensioen! Dat je meer veel leuke dingen mag doen met je ‘extra’ vrije tijd
Ik sluit me aan bij deze mooie woorden, met als suggestie om eens te beginnen aan de cursus “hoe demonteer ik een horloge teneinde er een nieuw kristal er in te kunnen persen”.
Lijkt me in uw geval een zeer praktisch en leuke uitbreiding van uw kennis en kunde
Goede tip, dank je.
Maarrr, je beperkingen kennen is ook wat waard.
Het meeste wat ik zelf probeer te repareren is naderhand kapotter dan voordat ik eraan begon.
Leuk verhaal dan hoef je ook niet zo vroeg meer uit je bed want er is geen verplichting meer.
Geniet van je welverdiende pensioen en ga leuke dingen doen waar je nog zin in hebt en waar je nog niet aan toegekomen bent zoals vakanties en geniet ervan.
Maak er een leuke tijd van en geniet van je hobby’s
Eerst denken aan jezelf en heb je zin erin dan hobbymatig werken voor de baas maar laat dat niet overslaan in weer teveel gaan werken.
Succes met het indelen van je vrije tijd en geniet ervan
Lees tegenwoordig steeds meer artikelen in Truckstar over / van chauffeurs die na pensioen blijven doorrijden, zelfs full-time.
Echter, er zijn er ook die volgens de “Zwaarwerkregeling Transport en Logistiek” vroegtijdig stoppen. Uitkering is dan kleine 2K bruto per maand en dat kan lastig zijn als je vele overuren en / of toeslagen gewend was.
Geniet van je pensioen Eddie en laat nog eens zien / weten wat de zaterdaghobby inhoudt.
Ook jullie hartstikke bedankt voor jullie warme wensen.
Na zoveel hartelijkheid kan ik niet anders, dan mijn uiterste best doen om van de tijd die mij nog rest een fantastische tijd te maken.
Bedankt allemaal.
Hey Eddie, proficiat met je pensioen. Het wordt beter weer, kom gezellig een keer langs met de fiets. Doen we een bakkie! Geniet van je vrije tijd
Dank je
Ga ik zeker doen. Tot binnenkort
Lijkt me een gezonde keuze, eerlijk gezegd. Als je dat altijd leuk hebt gevonden, en je hebt geen grote plannen om ergens jeu de boules te gaan spelen in een Frans dorp, voor het plaatselijke café, met de 30 jarige eigenaresse ervan, tja, dan zou ik me misschien ook lekker bezig blijven houden als ik gezond was.
Maar wat je met die horloges doet is me nog steeds een raadsel. Hoe dan? Van dat stuur kan het niet zijn, die zijn toch met leer bekleed? Maar goed: Gefeliciteerd! Ook met het feit dat je gewoon lekker keuzes hebt.
Tsja,spanbanden, rolcontainers, palletwagens, weinig ruimte achterin.
Het leven van de chauffeur is natuurlijk meer dan alleen maar sturen.
Dat dus, iets doen wat je leuk vindt is nooit een opgave
Dank je.
Gefeliciteerd met je pensioen, en dat je nog maar lang in goede gezondheid horloges met pensioen mag blijven sturen (PS, nooit een G-Shock overwogen?)
Wat ik me nu vooral afvraag Eddiel;
Hoe laat was je vanmorgen wakker?
Lijkt me een verschrikking, zo’n abrupt verschil in tijd/werk schema!
Gefeliciteerd met je pensioen!
En nu; lekker veel tijd om plaatjes te draaien
En er foto’s van te maken.
Dank je wel.
Gewoon, rond 5 uur.
In de praktijk verandert er voor mij helemaal nix.
7 jaar geleden ben ik 4 dagen per week gaan werken,
3 jaar geleden is dat teruggegaan naar 3 dagen per week, en dat blijft voorlopig zo.
En omdat dat dan ook nog de zaterdag, zondag en maandag zijn is het voor mijn gevoel al jaren een weekendbaantje.
Het enige wat zal veranderen is waarschijnlijk dat we er nu nog wat vaker weekendjes op uit zullen trekken
Dank je