Je blijft dus puzzelen en manoeuvreren met broodkarren begrijp ik. Maar ook lekker rustig sturen in de nacht, geen files en gestresste medeweggebruikers dunkt me.
Gefelicteerd met je pensioen Eddie. Hartverwarmend om te lezen dat je kan blijven doen wat je gelukkig maakt!
Klinkt als een verschrikkelijk goed idee. Kijk er al naar uit!
Vive la France!

Maareh, @Eddie, gefeliciteerd, Ed! Een mooi vooruitzicht, lekker doen wat je eigenlijk gewoon hartstikke leuk vindt en dan puur omdat je het zo leuk vindt! Beter kan toch niet?
O.k., en ik zou @TagEd niet zijn natuurlijk, als ik je niet zou adviseren 'ns een Squale 1521 te proberen. Kan, heel goed tegen 'n stootje en whatever else you throw at it. En gewoon superleuk, onafhankelijk merk, met mooie heritage. Dat laatste moet je als pensionado toch ook aanspreken.
Geniet ervan, man!
Zolang je hobbymatig vrachtwagens blijft besturen misschien een tip om, wanneer je de cabine verlaat, het horloge naar de binnenkant van je pols te draaien? Gefeliciteerd met je pensioen. Geniet er van.
Dank je wel allebei.
Ik hoef jou het spreekwoord “parels voor de zwijnen” toch niet uit te leggen hoop ik?
Zonder dollen, Ik denk dat die Invicta prima gaat voldoen. Is op zich een brok staal waar je U tegen zegt, glas zit op zich goed beschermd in de bezel, botsautootjesprincipe, en, mocht het toch weer fout aflopen, tsja, ook dan is er geen koe overstuur.