Een droevige mededeling. Met een goede afloop.

Horlogevrienden.

Het doet mij verdriet jullie mee te moeten delen dat deze ochtend om 06.00 uur mijn geliefde Pulsar overleden is.
Alsof het zo heeft moeten zijn dacht ik vannacht, vandaag het mooiste reisje van de hele week, kom, laat ik de oude dame nog eens omdoen.
Lekker Belgisch Limburg en Maastricht doorkruisen, daar zal ze van genieten
Toen ik om ongeveer 07.30 even van haar diensten gebruik wou maken zag ik dat ze om ongeveer 6 uur naar de eeuwige jachtvelden was vertrokken.
Gelukkig op mijn pols en niet eenzaam in de kast in een donker huis.
Dank voor jullie medeleven en nog even een fotootje als afscheid.

178 likes

Heel veel sterkte! :sleepy:

1 like

Drama Drama … veel sterkte

1 like

Kende haar niet persoonlijk maar het was altijd fijn te zien hoe zij de ochtend op gang bracht :raised_hands:

5 likes

Eind van een tijdperk

3 likes

Zo te zien heeft ze een mooi leven gehad en was de tijd rijp. Sterkte met dit verlies.

4 likes

Een forum icoon.

🫡

11 likes

Goed leven gehad, sterkte

1 like

Op sommige verdrietige momenten wordt er ook gezegd: ‘het is beter zo, eindelijk een einde aan het lijden’.

11 likes

Jammer, een icoon. :sleepy:

1 like

Sterkte met dit zware verlies.
Gun je haar een crematie of een plechtige begrafenis.?

1 like

Jammer. Ben blij dat ik hem wat likes heb kunnen geven. Sterkte.

1 like

We mogen hier met innige deelneming wel van een voltooid leven spreken, niet?

Sterkte hoor

6 likes

Jeetje wat een droevig bericht om de zondagochtend mee te beginnen. Op zulke momenten lijkt de tijd even stil te staan.

15 likes

Sterkte :bouquet:

1 like

Ik zit er hard over te denken om haar in kunsthars te gieten…
Dus een soort van balsemen.

16 likes

R.l.P. Rest In Pulsar heaven.

3 likes

Sterkte Eddie. Misschien kunnen we memoreren naar een aantal mooie herinneringen die je met haar hebt gehad. Uiteraard mogen daar foto’s bij gedeeld worden, maar laten we het schaarsgeklede beperkt houden (maar geen 0).

3 likes

107 likes

Ze heeft een lang leven gehad.
De laatste paar maanden het toch wat rustiger aan gedaan maar tot het laatst betrokken gebleven

7 likes