Een onverwachte dubbele NA

Nooit gedacht en plots gekomen, zo kan ik het denk ik het beste zeggen.
Ik heb best wel eens gedacht., Ik zou best wel eens een Invicta in de verzameling willen.
Nooit actief naar op zoek geweest, het komt of het komt niet. We zien wel
En dan is daar opeens de giro 555 inzamelingsactie voor de aardbevingen in Turkije en Syrië.
Zie, onder heel veel andere kavels, Ferry @fredpanarai1 een mooie hagelnieuwe Invicta aanbieden,
Daar een bod op gedaan en op nog een paar andere kavels en gedacht, we zien wel.
Wat later in de actie,(denk ik) kwam Joeri @Langelambal erbij met een totaal andere Invicta die ik er ook wel smakelijk uit vond zien, Ook hagelnieuw, dus daar ook maar een bod op gelegd,
Ik denk, misschien blijft er wel een hangen.
Lang verhaal kort, er zijn er 2 blijven hangen.
En het mooie is , ik ben met allebei hartstikke blij,
Het zijn alletwee horloges die echt een aanvulling zijn bij wat er al was.
Ze zijn allebei kandidaat om mijn overleden Pulsar en inmiddels zwaargewonde Kswiss op te gaan volgen.
Ik heb nog tot zaterdag om daar een beslissing over te nemen, dus komt tijd, komt raad.
Heren, dames ook, mijn 2 nieuwe aanwinsten.

50 likes

Big pimpin’ :stuck_out_tongue:

1 like

Betekent dit dat ik vanaf heden niet meer kan genieten van die overreden Pulsar in ‘Wat dragen wij vandaag?’ :worried:

2 likes

Mijn beste,

Proficiat!!
Een mooie “Dubbelslag”!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd. Leuk, dat je er blij mee bent. Toch mis ik he Pulsar wel, hoor.

1 like

Gefeliciteerd! Ook fijn dat je mee hebt gedaan voor het goede doel!

1 like

Dat klopt helaas ja.
Als je er nog afscheid van wilt nemen, dat kan hier.

3 likes

Gaaf man! Veel plezier ermee :+1:

1 like

Ik heb m vandaag gezien de Pulsar 🫣
Mooi van je nieuwe aanwinsten, 2 leuke horloges :+1:t2: en dank voor je bijdragen.

1 like

Dank ! En geniet van je nieuwe aankopen.

1 like

Gefeliciteerd !
Zijn prima horloges.

1 like

Proficiat met beide NA’s. Dat wordt vanaf nu ‘s ochtends heel vroeg een keuze maken nu de Pulsar niet meer meedoet :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Gefeliciteerd met die andere Invicta naast die ex van mij, hoop dat je er een hoop plezier van hebt. :+1: :ok_hand:. Maar dan die Pulsar, ligt die wel mooi opgebaard bij je thuis. Mis hem nog steeds, maar hij heeft een goed leven gehad. Afscheid nemen van je Pulsar valt mij zwaar maar ja het leven gaat door. Laat wel even weten wanneer de begravenis is :cry:

3 likes

Die gaat de leeftijd van de Pulsar niet halen vrees ik dan :cry:

1 like

Dubbel gefeliciteerd :+1:

1 like

Tweemaal gefeliciteerd :partying_face::partying_face:

En ik ben vooral benieuwd hoe die blauwe eruit gaat zien na een paar maanden :sweat_smile:

1 like

Time will tell. :wink:

1 like