Een dubbele NA en een vraag

Dag horlogevrienden,

Ik ben altijd al groot fan geweest van het merk Universal Genève. Toen ik drie weken geleden tijdens het studeren een beetje aan surfen was op het forum kwam ik een verkooppost van @Andrew uit december tegen. Ik appte mijn vader en die reageerde direct dat ik het moest doen. Vanaf dat moment ging het snel. De communicatie ging vlot en de horloges gingen de volgende dag op de post.

Toen ik in de bieb de email van PostNL kreeg was het een kwestie van snelwandelen richting huis. Mijn eerste vintage horloges! Mijn Seiko en Bruno Sohnle heb ik de afgelopen drie weken niet meer gedragen en dat zal de komende dagen niet veranderen ben ik bang.
Foto’s!

En hoe nu verder?
Een Omega Constellation Day-date knaagt al een aantal dagen. Heb er al eentje gevonden op het forum maar weet nog niet of ik die stap ga zetten. Ik heb altijd als doel gehad dat mijn eerste horloge uit het ‘‘hogere’’ segment een Rolex 126234 wordt. Echter, nu het einde van mijn bachelor in zicht komt heb ik mijn pijlen gericht op de nieuwe Omega speedmaster. We zullen zien.
Op het gebied van horloges ben ik nu vooral bezig om een horloge voor mijn vader te vinden die aan al zijn eisen voldoet. Budget is tussen de 10 en 15 duizend euro met rek tot 20 duizend. Hij is erg gecharmeerd van Breguet maar heeft nog niet de keuze kunnen maken. Tips hiervoor zijn altijd welkom!

Bedankt voor het lezen! Ik ga weer genieten van mijn horloges.

29 likes

Welkom. Mooie UG, Gefeliciteerd!

Wat je vader betreft zou ik zeggen dat ik het hem lekker zelf liet doen, het jagen, een dat een Breguet classique met kleine seconde altijd een mooi idee is.

Overigens: op leer is hij veel beter in mijn ogen. :upside_down_face:

2 likes

Gefeliciteerd met je aanschaf. Veel plezier ermee.

1 like

Van harte met deze NA.

En veel succes en wijsheid in de volgende beslissing.

Maar nu eerst genieten van deze aanwinst!

1 like

Mijn beste,

Goed hoor!!
Proficiat met deze fraaie nieuwe aanwinst!!
Ik wens je er een fijne tijd mee!!

Succes met de verwezenlijking van je verdere stappen in de horlogewereld.

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Leuk om ze zo weer voorbij te zien komen, en dat ze goed terecht zijn gekomen. Heel veel plezier ervan gewenst :smiley:

1 like

leuk hoor! en succes met zoektocht van je vader. let us know

1 like

Ik vind de afwisseling van beide horloges wel lekker. De automaat met leren band vind ik ook beter staan. Maar de handopwinder met de metalen band draagt lekker los om de pols.

1 like

Prachtige UG! Geniet ervan!

1 like

Van harte met je nieuwe aanwinst! :blush: :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, veel draagplezier :ok_hand: :+1:. Ik vind ook dat die op leer het mooiste uitkomt. Laat Pa maar eens lekker zoeken naar een mooi horloge, een weekendje Zwitserland doet wonderen :wink:. Met een Omega speedmaster zit je ook goed, laat de Rolex gekte maar even voorbij gaan, je bent jong zat. Die Rolex zal er heus wel komen :smiley:

1 like

Welkom op HF, Thomas en gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!

1 like

prachtige UG, veel plezier ermee.

1 like

Van Harte , en de Breguet Classique 5177 met de blauwe wijzerplaat is een mooie

en Urban Jurgensen werkt ook in die stijl

En Sartory Billiard maakt ook mooie dingen met heel speciale wijzerplaten, in bijna elke kleur mogelijk.

Happy Hunt !

1 like

proficiat, veel draagplezier!

1 like

Een prachtige UG :ok_hand:een vette proficiat :+1:Succes met de afronding van je studie ! Samen met je vader zoeken en vinden … lijkt me top ! :grinning:

1 like

Mooie UG! Veel plezier ervan

1 like