Gave horloges! Veel draagplezier.
Awesome, enjoy ![]()
Proficiat met je 2 nieuwe aanwinsten, mooie horloges!!![]()
Nice!
Maar ik ben nog meer van je fotografie skills gecharmeerd - echt top!
Heel gave horloges bij de mooie horloges die je al hebt. Veel plezier ermee. Leuk om je toedracht te lezen.
Mooie keuzes! Die zwarte plaat lijkt geïnspireerd te zijn door die gelakte aqua terra. Staat goed in dit model!
Mooi duo!
Wat maak jij een prachtige foto’s! Vind de 124060 in het echt niet zo bijzonder, maar deze foto’s maken me helemaal gek in positieve zin. Een genot om naar te kijken.
Gefeliciteerd met je NA’s. Hoewel je veel zwart en staal in je collectie hebt past dit helemaal in mijn straatje. Heb het met plezier bekeken en gelezen. Geniet ervan!
Leuk om te lezen hoe je horlogereis is gegaan, voor nu heel veel draagplezier van je 2 NA’s
2 mooie aanwinsten.
Een comfortabele tijd gewenst!!
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!
Mooie aanwinsten zeg.
En donkere wijzerplaten saai? Mooi is mooi hè. Die Christopher Ward is toch precies hoe een horloge eruit hoort te zien? Echt heel gaaf…
Wat een fantastische collectie. Geniet van je nieuwe aanwinsten!!
Heel mooi
Gefeliciteerd
Leuke NA’s Niels en natuurlijk gefeliciteerd met je Underog (grijze muis af
) en natuurlijk met je CW, wens je met beide heel veel draagplezier
![]()
Maar ben wel benieuwd hoe lang je MimOsa de full lummen op de wp vasthoudt? Tritium houdt het de hele nacht vol, dus ben benieuwd. Bij mij ook iets incoming met full lume op de wp, weet ik niets van natuurlijk, krijg ik voor mijn verjaardag ![]()
Prachtige NA’s
Gefeliciteerd! Puike plaatjes ook!
Cool! Mooie complementaire set.
De meeste helderheid was wel weg na een uurtje. Maar nog geen echte goede test gedaan. Ga ik zeker even doen, erg interessant
Goede smaak heb je, veel draagplezier.