Een dubbele NA!

Beste forumleden,

Bij deze een dubbel NA topic, omdat ik simpelweg de afgelopen maand weinig tijd heb gehad voor een NA topic rondom de Aquis, doe ik hem maar even gelijk met de Turtle die vandaag binnen is gekomen.

Laten we beginnen bij het begin.

Na de ruil van mijn Oris Aquis vorig jaar heb ik altijd een soort van spijt gehad. Er moest en zou weer een Aquis gaan komen… Na een aantal horloges tussendoor begon het zo te kriebelen dat ik maar weer ben gaan uitdunnen en op zoek ben gegaan naar de geschikte Aquis.
In het blauwe gedeelte was mijn oog eerder al gevallen op de Small Second Date, helaas toen ik een bericht stuurde werd hij net uit de verkoop genomen. Een beetje teleurgesteld ben ik verder gaan zoeken, vanwege verhuizing had ik daar echter weinig tijd voor…
Alsof het voorbestemd was kreeg ik een dag of 5 later een bericht van de verkoper van de Aquis, hij wilde hem toch verkopen! Blij dat ik was vlug een deal gemaakt en niet veel later kwam de bezorger mij blij maken.
Inmiddels heb ik hem een maand in huis en heb ik er de stalen band ook maar bij gekocht, prima voor de afwisseling en het maakt hem toch écht af voor mij! :sunglasses:
Zie hier!;


De volgende NA is een Seiko Turtle Save the Ocean Great White Shark.
Ik kwam deze Seiko een tijdje terug tegen en was meteen gecharmeerd van de wijzerplaat.
Helaas, nog niet verkrijgbaar…
Het horloge een tijdje online gevolgd en na lang wachten kwamen de eerste exemplaren te koop, weliswaar in het verre buitenland. Seiko NL gemaild met de vraag wanneer ze hier in het land te verkrijgen waren, netjes antwoord op gekregen en even geduldig gewacht. Tot ik hier op het forum ineens de Samurai versie voorbij zag komen. Contact gezocht met een tweetal forumleden welke mij beide naar dezelfde juwelier stuurde. Een aantal whatsapp berichten verder had ik een mooie deal kunnen maken en nog één dag verder kwam de bezorger vanochtend met de doos aanzetten! :grin: :tada:



Bedankt voor jullie aandacht! :sweat_smile:

57 likes

Mooi duo, gefeli!

1 like

Mooie aanwinsten, gefeliciteerd!

1 like

Congrats, veel draagplezier :+1:

1 like

Poeh, fijn duo! Dat wordt zwemmen met aan elke arm een horloge. :ok_hand:

2 likes

Lekker hoor, beiden toppers! Enjoy :slight_smile:

1 like

Graag gedaan! :sunglasses:

1 like

Altijd leuk, proficiat

1 like

Mooi man…van harte met dit lekkere duo. :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd! :smiley:

1 like

:gift::gift:
Maar nou de grote vraag : welke draagt het beste ?
Daar ben ik nou echt benieuwd naar…En eerlijk zijn hè :innocent:

1 like

Allebei mooi! Gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

Mooie aanwinsten!:+1:t2:

1 like

Ik heb de Seiko pas een uur om de pols, dus daar moet ik m’n mening op baseren.
Maar…! Beide dragen echt heerlijk alleen de Oris voelt toch een stuk robuuster aan en zit net iets comfortabeler. De winst gaat toch naar Oris! :hugs:

2 likes

Die oris … prachtig .

1 like

Gefeliciteerd!! :+1:t2:

Dan zink je man! :joy:

2 likes

Als ik dan zelf op de bodem lig, dan blijven in ieder geval de horloges in leven, leuk voor degene die me vindt :joy:

3 likes

Het zijn duikhorloges, Sven. :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Van harte met beide aanwinsten!

1 like

Geweldige horloges, geniet van deze Kanjers :+1::+1:

1 like