Een duiker die naar de maan wil!

copyright: @Jurk (verderop nog ergens een keer)

Zo’n 10 jaar geleden had ik als student al interesses in horloges, maar al mijn geld ging op aan bier in de kroeg en diepvriespizza’s. In die zin is er niet gek veel veranderd :face_with_monocle:.

Op die tijd had ik na een dag stage een horloge op straat gevonden. De eerste ingeving was “joepie!” daarna heb ik toch besloten om dit horloge aan te geven bij de politie en verschillende verloren voorwerpen websites. Stiekem was ik erg blij dat de rechtmatige eigenaar niet heeft aangeklopt en na een periode van een jaar was ik de trotste bezitter van een echte Omega Seamaster 300m GMT :heart_eyes:

Jarenlang heb ik met heel veel plezier dit mooie horloge gedragen. Ik ben er zelfs meerdere keren mee wezen duiken.

De collectie breidde zich uit…

Ik adviseerde een goede vriend om zelf voor deze topper te gaan: SUPER dikke flex op deze foto!

Mijn passie voor duiken zelfs laten vastleggen door de Willy Vandersteen van dit forum.

Daarna, met achterna veel spijt, mijn Omega verkocht aan een gewaardeerd forumlid.

Je voelt 'm al aankomen. deze jongen had kei veel spijt dat zijn geliefde Omega weg was en al dat Rolex geweld is leuk, maar is toch anders en die knallende blauwe kleur is wel heel tof :slight_smile:

Nu wat foto’s

PING! Mijn diepvriespizza is klaar. De groeten.

83 likes

Supermooie Seamaster en hele mooie collectie heb je!
Komende vakantie een duik met deze Seamaster?

1 like

Bedankt! Hiermee duiken staat zeker op de planning. Voorlopig is het bij een duik in bad gebleven.

1 like

Tof verhaal. Gefeliciteerd met je prachtige blauwe NA. Geniet van het mooie trio

2 likes

Leuk artikel! Wat een vondst op straat zeg… :scream: Als mede Omega liefhebber klinkt het goed om te horen dat je een Seamaster hebt gekocht! Congrats :pray:t3:

1 like

Zo, da’s een mooie start van de horlogehobby: een Seamaster vinden op straat!!!??? :open_mouth:
Maar, blijven leuk, natuurlijk! Congrats en nu niet meer wegdoen, he!

2 likes

Hahaha… heel graag gedaan! Teveel eer.

Wie goed doet, goed ontmoet! Wat een mooi horloge. Snap dat je die mist. En ik heb zelf ook een speciaal gevoel bij dat horloge… ik ben hem een keer verloren op straat en kwam noo…. Nee geintje, zo heb ik @RobinH leren kennen. We zouden mijn Breitling Chronomat Evo tegen dit horloge ruilen in een Amsterdams café. Maar kon het niet, want vond hem te klein :joy:🫣
Heeft mij wel een leuke kennis opgeleverd :sunglasses::+1:

Ps. Snap helemaal wat je ziet in de SMP 300. Wat een klok hè! Heel toffe collectie heb je inmiddels zeg!

6 likes

Van harte met deze nieuwe aanwinst!

1 like

Ben ik niet van plan! Mijn vriendin vindt deze, terecht, de mooiste uit de collectie!

Geruild, maar dat maakt ‘m niet minder bijzonder :slight_smile:

:pray:

:rofl::rofl::rofl:

Te klein is ie zeker niet. Jij hebt deze nu ook een tijdje toch? Hoe bevalt ie tov jouw eerdere sub en DJ?

Qua collectie loopt het een beetje uit de hand, maar tegelijkertijd is het wel erg leuk. Ik ben al lange tijd van plan om alle toppers op 1 foto te zetten, maar heb er nog geen zin in gehad.

2 likes

Mooie Omega, staat ook nog op mijn lijst….:ok_hand:

1 like

Jij wilde niet ruilen nee, haha. Achteraf maar goed ook denk ik, anders had ik misschien nog steeds met die Breitling gezeten :joy::v:

2 likes

het is en blijven mooie horloges :ok_hand:
draag hem met plezier

1 like

Hij bevalt zeer goed! Sub blijft een beter horloge imho, maar de SMP is wel wat spannender met de rood accenten en wave dial.

Grappig hoe tijden veranderen hè. Toen was die Breitling best wel gewild en net zo veel waard als de Omega. Nu zou niemand dat doen. Hier nog een plaatje van de baksteen…

Ik was mij er toch een partij blij mee :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Lekkere kralenbandjes ook!

1 like

Ja tof hè 🫣
Hier eentje van gisteren om het on topic te houden…

8 likes

Gefeliciteerd met deze mooie na!
Leuk verhaal om te lezen :+1:
Heel veel plezier er mee gewenst! :partying_face:

1 like

Leuk verhaal en een prachtige SM :ok_hand:

1 like

Van harte met je heerlijke Seamaster en bedankt voor het leuke verhaal! :smiley:

1 like

Top, staat je goed :ok_hand:t2:
Sommige horloges zijn voor altijd.
Maar ja :see_no_evil:

1 like

Van harte en ben benieuwd welke duiker er over een paar maanden / jaren de meeste draagtijd krijgt?

Geniet ervan!

2 likes