Zo’n 10 jaar geleden had ik als student al interesses in horloges, maar al mijn geld ging op aan bier in de kroeg en diepvriespizza’s. In die zin is er niet gek veel veranderd .
Op die tijd had ik na een dag stage een horloge op straat gevonden. De eerste ingeving was “joepie!” daarna heb ik toch besloten om dit horloge aan te geven bij de politie en verschillende verloren voorwerpen websites. Stiekem was ik erg blij dat de rechtmatige eigenaar niet heeft aangeklopt en na een periode van een jaar was ik de trotste bezitter van een echte Omega Seamaster 300m GMT
Daarna, met achterna veel spijt, mijn Omega verkocht aan een gewaardeerd forumlid.
Je voelt 'm al aankomen. deze jongen had kei veel spijt dat zijn geliefde Omega weg was en al dat Rolex geweld is leuk, maar is toch anders en die knallende blauwe kleur is wel heel tof
Zo, da’s een mooie start van de horlogehobby: een Seamaster vinden op straat!!!???
Maar, blijven leuk, natuurlijk! Congrats en nu niet meer wegdoen, he!
Wie goed doet, goed ontmoet! Wat een mooi horloge. Snap dat je die mist. En ik heb zelf ook een speciaal gevoel bij dat horloge… ik ben hem een keer verloren op straat en kwam noo…. Nee geintje, zo heb ik @RobinH leren kennen. We zouden mijn Breitling Chronomat Evo tegen dit horloge ruilen in een Amsterdams café. Maar kon het niet, want vond hem te klein 🫣
Heeft mij wel een leuke kennis opgeleverd
Ps. Snap helemaal wat je ziet in de SMP 300. Wat een klok hè! Heel toffe collectie heb je inmiddels zeg!
Ben ik niet van plan! Mijn vriendin vindt deze, terecht, de mooiste uit de collectie!
Geruild, maar dat maakt ‘m niet minder bijzonder
Te klein is ie zeker niet. Jij hebt deze nu ook een tijdje toch? Hoe bevalt ie tov jouw eerdere sub en DJ?
Qua collectie loopt het een beetje uit de hand, maar tegelijkertijd is het wel erg leuk. Ik ben al lange tijd van plan om alle toppers op 1 foto te zetten, maar heb er nog geen zin in gehad.
Hij bevalt zeer goed! Sub blijft een beter horloge imho, maar de SMP is wel wat spannender met de rood accenten en wave dial.
Grappig hoe tijden veranderen hè. Toen was die Breitling best wel gewild en net zo veel waard als de Omega. Nu zou niemand dat doen. Hier nog een plaatje van de baksteen…