Deze combinatie blijf ik ook nog steeds mooi vinden:
Is idd een 110
Héél erg mooi👌🏼
Heb je een pb gestuurd met de verschillen tussen 100 en 110.
Leer staat voor mij onderaan. Staal, rubber, leer, dat is voor mij de volgorde.
Maar voor dit leertje maak ik een uitzondering. Gisteren binnen gekregen maar deze gaat er voorlopig niet af.
Weer een meesterwerkje van @vintage4all
Huh… Een count down duiker ? Kan natuurlijk ook …
Heel mooi horloge overigens…
Dank je wel! Ik ben echt gevallen voor de combi van kleuren. En het titanium. En de Duitse kwaliteit. En omdat hij uit Glashüte komt. En omdat hij zo mooi naast mij Sinn UX past. En…
Technisch gezien is het niet een duiker, maar een Maritime Operations watch. Ik verzin het niet zelf hè.
Dit zeggen ze er zelf over:
"Maritime operations watch commissioned by the German Naval Force
Protection Battalion - Seebatallion; motto: "From land to sea - from sea to land"
whose remit ranges from relief, rescue and evacuation missions to the
protection of sea routes, ships, ports, and strategically important positions
against asymmetric threats and terrorist attacks.
A combination of the Coast Guard and Navy Seals."
Aangezien ik twee keer per dag de A27 afreis, door weer en wind, met een laptop tas en een pakkie brood leek me dit wel een toepasselijk horloge
Mijn buurvrouw heeft toch maar voor goud gekozen
Sjonge Hendrik heeft een adblocker denk ik.
Mijn vrouw was al blij dat het een keer geen horloges waren
Een duiker op leer is als een cowboy met een speer. Een Indiaan met een geweer.
Dat hoort niet! Foei
Beste Hendrik dit gaat echt te ver mijn kinderen kijken ook wel eens op het horlogeforum.
Liever heb ik dat Jur hier even naar moet kijken.
ze heeft in ieder geval nog een bikini aan, misschien een beetje off-topic, maar zulke posts komen vaker langs
Gok dat kinderen oud genoeg voor een horlogeforum ook wel eens een vrouw in bikini hebben gezien.
Wat een opschudding om niets. Mijn buurvrouw heeft niet de bibsen die sommigen alhier waarderen, maar verder is er niets mis met dat vrouwtje. Voor uw gemoedsrust , en haar privacy heb ik de foto maar verwijderd.
p.s. denk dat haar horloge de nodige jaloezie heeft opgewekt
Ik geloof niet dat het forum hiervoor bedoeld is.
En als jou kinderen hier wel toestemming van je krijgen zal je ze wel verwijzen naar andere sites.
Laat gewoon wat horloge op leer zien zoals ts dit vraagt.