Een dure winter en trage post...Incoming en nog steeds niets binnen. :(

Wanneer je door dit koude weer wat vaker thuis zit dan anders lonken de digitale winkels. Onder het genot van een drankje om jezelf warm te houden verlaag je ook je drempel om rationeel aan te kopen. Mooi of leuk is klikken en betalen. :smiley:
Mijn eerste aankoop dateert van begin dit jaar maar door het Chinese nieuwjaar is de verzendnig vertraagd. Deze week verwacht ik echter eindelijk een der nieuwe aanwinsten binnen te krijgen. Het zijn er best wel veel maar ik heb ook heel veel weg gedaan dus er is ruimte genoeg in de koffer en kist. Ik zal ze even de revue laten passeren.
Als eerste verwacht ik een Citizen Eco-Drive. AW1051 Dit is uit de nieuwe serie. Lijkt me een mooie beater.

Dan nog een Big Military. De leren band ligt al met smart te wachten.

Een mooie PVD chrono. Ook voor deze liggen er twee mooie natos met PVD gespen klaar.

Voor het EK en de Olympische spelen heb ik deze er maar bij.

Voor de lente en mijn dochter een mooie GLX5600 besteld.

En als laatste een Vostok Amphipia.

Het budget is nu wel op maar wie weet hou ik ze niet allemaal. :wink:
Kopen jullie ook meer tijdens de koudere dagen of onder invloed van alchohol? :wink:
Mijn vaste pakjesman zal weer blij met me zijn deze maand.

Ja en ja.
Die monster heb ik ook, maar dan in blasted uitvoering, hier op het forum aangeschaft en best wel veel polstijd.
Is ook wel een hele mooie dial, met vintage achtig aandoende markers, mooi gelig, ik heb er voorlopig nog geen genoeg van.

Ik koop niet meer door de kou. Ik ben nu klaar met mijn vorige baan en 1 maart begin ik bij mijn volgende. Wie weet wat er in die paar weken nog gebeurd.
Gelukkig heb ik al plannen waar ik mijn geld hard voor nodig heb, dus waarschijnlijk kan ik me wel beheersen :slight_smile:

Onder invloed van alcohol iets kopen zal bij mij echt niet gebeuren hoor, ik drink nl. geen alcohol.

En dit jaar nog maar eentje “gekocht” : een Kiber, gratis bij een abonnement op Autoweek.

Sterkte.

Groet
Herman

Nou ik kan me redelijk beheersen. mijn eerste citizen is onderweg
een bm6400 pro master jij hebt h’m ook heeeeeeel kort gehad. Ik was er toen niet klaar voor om hem van je over te nemen (ik moest me beheersen :slight_smile: )
Maar de klok bleef maar terug komen en is nu onder weg. daarna ga ik een leren bandje kopen

De scuba dude die jij nu onderweg hebt, staat ook op mijn lijstje.
ja de post is traag ook m’n andere spullen uit china zijn lang onderweg
gr Rob

In kennelijke staat:)-D heb ik ooit bijna een koekoeksklok gekocht.:wink:
Kwam nog net op tijd tot bezinning. Achteraf toch een beetje spijt.
Daarna nooit meer laptop en alcohol gecombineerd. Nu maak ik even een uitzondering.:smiley:
Gr,
L.R.

lone ryder Schreef:

In kennelijke staat:)-D heb ik ooit bijna een
koekoeksklok gekocht.:wink:
Kwam nog net op tijd tot bezinning. Achteraf toch
een beetje spijt.
Daarna nooit meer laptop en alcohol gecombineerd.
Nu maak ik even een uitzondering.:smiley:
Gr,
L.R.

Wel even laten weten wat je hebt gekocht. :wink:

(tu)