Een echte Ancre Kind-tage

Gaaf hoor Clim! Superleuk. Ik ben wel benieuwd naar haar eerste post over haar NA (en of dat opwinden wel bevalt in deze tijd).

1 like

:joy::joy::joy::joy:
Dat wordt dan net zo’n topic als die van @BRODIE met zijn OMG watchgecko-bandje. Ik weet niet of het forum daar al klaar voor is.

2 likes

Ook “OMG Insta Worthy!!!”?

1 like

Precies dat, en met heel veel van deze.
🥰🥰 :birthday: :doughnut::cat::dog::scream::scream::scream:

1 like

Als mijn kinderen een topic zouden schrijven zouden er alleen maar emoticons in staan geloof ik (4&6). Iets met whatsapp-generatie…

1 like

Heel, heel, heel erg leuk.

1 like

Dit is echt prachtig en wat tof dat je samen met je dochter dit projectje doet. Mooi horloge en die band is geweldig!

Haar eerste NA zal er waarschijnlijk één met ad-rem woordgrappen worden😂

3 likes

Gaaf zeg. En zo die vraag uit zichzelf stellen? Geweldig! Geniet er van.

1 like

De eerste HF woordkoningin. :joy:

2 likes

Gaaf! Mijn eerste horloge was een Ancre, jaren '70 meen ik.

1 like

Is toch mooi, twee blauwe opknapperjes:

7 likes

Een van de mooiste foto’s ooit gemaakt hier op het forum. Prachtig

1 like

Ik zie dit nu pas. Echt super. Mijn oudste is nu 3, ik hoop natuurlijk ook ooit zo’n soort project met hem te doen.

1 like

Super dit! Zal altijd een speciaal horloge blijven voor jullie beide.

1 like

Wat versta je onder staalpolish ?

1 like

Wow wat een gaaf verhaal! Mijn dochter (bijna 3), loopt nu af en toe met haar frozen horloge rond. Past met heel veel interesse mijn horloges. Mooi om te zien:)

1 like

Eigenlijk ordinaire HG staalpolish.

Thanks

Clim, wat een gaaf verhaal dit!! Het is tof om je hobby met je kids te delen. Jij bent haar held zonder twijfel!

Ik heb gisteren een NA opgehaald in Winterswijk (3u+ in de auto) en had mijn zoontje van 9 meegenomen. Op de terugweg nog een vis-a-vis met een HF-er voor de verkoop van een ander horloge. Heerlijk sowieso die tijd samen en hij raakt ook geinteresseerd in het hele gebeuren merk ik… :blue_heart: :+1:t2:

1 like

Ja, is super cool als je zoiets kunt delen.
Nu nog dat mini duikertje voor mijn zoon werkend regelen?

1 like