Gaaf hoor Clim! Superleuk. Ik ben wel benieuwd naar haar eerste post over haar NA (en of dat opwinden wel bevalt in deze tijd).
Dat wordt dan net zo’n topic als die van @BRODIE met zijn OMG watchgecko-bandje. Ik weet niet of het forum daar al klaar voor is.
Ook “OMG Insta Worthy!!!”?
Precies dat, en met heel veel van deze.
🥰🥰
Als mijn kinderen een topic zouden schrijven zouden er alleen maar emoticons in staan geloof ik (4&6). Iets met whatsapp-generatie…
Heel, heel, heel erg leuk.
Dit is echt prachtig en wat tof dat je samen met je dochter dit projectje doet. Mooi horloge en die band is geweldig!
Haar eerste NA zal er waarschijnlijk één met ad-rem woordgrappen worden😂
Gaaf zeg. En zo die vraag uit zichzelf stellen? Geweldig! Geniet er van.
De eerste HF woordkoningin.
Gaaf! Mijn eerste horloge was een Ancre, jaren '70 meen ik.
Een van de mooiste foto’s ooit gemaakt hier op het forum. Prachtig
Ik zie dit nu pas. Echt super. Mijn oudste is nu 3, ik hoop natuurlijk ook ooit zo’n soort project met hem te doen.
Super dit! Zal altijd een speciaal horloge blijven voor jullie beide.
Wat versta je onder staalpolish ?
Wow wat een gaaf verhaal! Mijn dochter (bijna 3), loopt nu af en toe met haar frozen horloge rond. Past met heel veel interesse mijn horloges. Mooi om te zien:)
Eigenlijk ordinaire HG staalpolish.
Thanks
Clim, wat een gaaf verhaal dit!! Het is tof om je hobby met je kids te delen. Jij bent haar held zonder twijfel!
Ik heb gisteren een NA opgehaald in Winterswijk (3u+ in de auto) en had mijn zoontje van 9 meegenomen. Op de terugweg nog een vis-a-vis met een HF-er voor de verkoop van een ander horloge. Heerlijk sowieso die tijd samen en hij raakt ook geinteresseerd in het hele gebeuren merk ik…
Ja, is super cool als je zoiets kunt delen.
Nu nog dat mini duikertje voor mijn zoon werkend regelen?