Een echte chanel j12 of een namaak?

Hallo allemaal ik ben nieuw hier en heb meteen een vraag over deze chanel horloge is deze echt of namaak betreft een j12 automatic 58096 en komt uit duitsland.
Of is deze 1 van de eerste in deze reeks zou het echt niet weten ben een leek op dit gebied.Alvast bedankt.!

Op de achterkant staat Chanele en op de plaat Chanel :joy:

13 likes

Ik ben niet zo thuis in Chanel horloges, maar ik verwacht van een merk met die allures, toch wel een iets betere afwerking. En Chanele op de achterkant doet me mijn wenkbrauwen fronsen. Even Google checken op dit model doet me alleen meer vermoeden dat het hier een “Chinese speciality” is. And theeeeeeen???

2 likes

Ja dat is wel een :triangular_flag_on_post:

2 likes

Deze is heel zeldzaam. Een van de weinige van het chique damesmerk Chanel met een duikachtige bezel voor het geval je met je avondjurk van de boot van je sugardaddy dondert.

On: de caseback doet inderdaad een fake vermoeden. Heb even gezocht en het blijkt dat ze ook herenhorloges maken en de J12 ziet er ook ongeveer zo uit, maar op de achterkant van de kast staat in alle gevallen de merknaam goed geschreven.

4 likes

Echt

Ja chanele is natuurlijk verdacht dat is raar .Wat wel opvalt dat ze wel safierglas hebben gebruikt wat toch niet gebruikelijk is bij een nepper lijkt mij…

Dank

Aan welke herkenning kan je dat zien?

Al hebben ze van alles gebruikt, op het moment dat er chanele op staat is het gewoon een nepper.

2 likes

Misschien heette de eigenaresse wel chanele en vonden ze het leuk om achterop een e bij de graveren?

roetige-stoker-die-steenkool-de-oven-van-de-stoommotor-scheppen-73240302

1 like

hahaha ja inderdaad zou zo maar kunnen :rofl:

Nep dus.

1 like

:-1:

1 like

En toch twijfelen er nog :rofl:

1 like