Het zal wel in een andere categorie horen maar eerst mogen de twee mij door @Jurk toegezonden kunstwerken even shinen in het Algemene deel
Ik ga proberen om ze in een lijstje te krijgen en dan als pronkstuk in de horlogekamer
Het zal wel in een andere categorie horen maar eerst mogen de twee mij door @Jurk toegezonden kunstwerken even shinen in het Algemene deel
Ik ga proberen om ze in een lijstje te krijgen en dan als pronkstuk in de horlogekamer
Heel graag gedaan! Twee tekeningen nav een topic dat je zelf gestart had en waar veel leden veel lol aan beleefd hebben.
Upje
Wat moet ik me voorstellen bij een horlogekamer hans?
Hans heet i.r.l. Tristan en noemt zijn horloge kamer in het engels โthe War roomโ.
Risk in het kwadraat?
Risk ^ 4 denk ik, Axis & Allies in het kwadraat
De ruimte waar โhetโ gebeurt. ontbanden, herbanden, opslaan, opgewonden zijn of worden, verzendklaar maken, uitpakken. Kortom eendruk bedrijf.
Klinkt als een Kwik-Fit.
Of een slaapkamer
Zelf heb ik meer zoโn hoekje op zolder. Ergens klikt dat nog fouter.
Maar wel erg leuk die tekeningen, kunnen er naar weinig zeggen denk ik.
Gefeliciteerd! Leuke plaat!
Nou een kelder ruimte brrrโฆ
@Jurk mooi gebaar. Tof hoor.
@HorlogeOpa, zie ze shinenโฆ Dit valt onder blits bezit.
Ik ben ook bezig met mijn man cave, maar nu ik een hobby heb is het opeens een atelierโฆ weet ook niet waar dat mis is gegaan.
Dank!
Ik ook. Moet alleen nog eens kijken of ik ergens goedkoop posters kan scoren ( EBay).
Maar met al die knallende plaatjes kan mij heel goed voorstellen dat je hobbykamer op een atelier lijkt!
Prachtig Hans !
Erg leuke aanvulling op je hobby
Mijn beste,
Knap gemaakt!! Leuk hoor!!
Geef het derhalve een mooi plaats aan de wand!!
Orologio Signaturis Temporis