Hallo
Graag even jullie advies of deze Tag Heuer een originele is of een imitatie
Graag jullie advies
alvast bedankt
antonsv
zie link
100% nep
Bieden vanaf 130 euro? Echt? … Lijkt mij niet!
Alle hartelijk dank voor jullie advies wou deze kopen maar kende deze type niet
zodoende even jullie hulp
Alvast hartelijk dan en een prettig zonnige Pasen toegewenst.
Groet Antonsv
Vraag maar eens of de verkoper een foto van het uurwerk wil/kan laten zien.
5 euro schat ik inkoop voor die nepper
goede de dagen gewenst
mvg
Lex
Lijkt wel van plastic haha kermis moet nog komen
Erg nep. Kan ook niet anders voor die prijs.
Zo ziet een echte eruit:
Overigens; er waren wel Kirium’s (“Kiria” ??) met een koperkleurige wijzerplaat.
Deze is 100% nep zoals al gezegd…
Groet
Mark
ik heb mail gestuurd voor foto’s van binnenkant uurwerk,hij had geen foto camera en had geen verstand van hoe het moest …haha duidelijk toch!
Kreeg het zelfde antwoord, mevrouw had deze Tag Heuer van haar vriend gekocht voor 250 euro die beweerde dat deze origineel was.
Had aan haar terug gemaild dat deze een imitatie horloge was dus misschien krijgt haar vriend
vanavond een paar grootte klappen of zoiets :o
antonsv
Ik heb ook gemaild ook grappig, ik vroeg waarom ze een net Tag te koop had voor 130 eur, en gevraagt of ze wist dat dit oplichting is, nog niks terug!
Reactie terug:
Beste Floris., dat houd dus in dat ik ook opgelicht ben. heb er ook gewoon goed voor betaald 250 euro om precies te zijn. maar heb je er belangstelling of niet. snap je mail niet helemaal.
Ik heb maar weer een reactie gegeven:
Hallo Flien,
Ik stuur het bericht om duidelijk te maken dat u een nep artikel aanbied voor een hoge prijs, dit wekt bij sommige mensen de illusie dat het misschien een orgineel horloge is, als die persoon het dan het horloge koopt dan heeft u die persoon dus in de maling genomen, en dat is gewoon niet netjes, Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Geef het horloge anders weg, maar draai niet iemand een poot uit met een horloge die je voor 5 euro kan kopen in Singapore.
Groetjes FLoris.