http://link.marktplaats.nl/276428046
Ben dit model nog nooit tegengekomen:S
mvg, Frans
Lijkt me een hele echte nepper.
Lettertype Seiko is niet correct.
Wijzerplaat is geen echte Seikoplaat.
Lifetime mainspring is iets dat Seiko volgens mij nooit op de wijzerplaat zou zetten.
En de adverteerder heeft de naam Seiko nergens in de advertentie staan.
ik ook niet, en ik heb toch echt alle brochures wel gezien.
ik laat de foto wel even mailen naar me
Die is echt nep. Ik heb 'm van Ancre. Is een leuk horloge maar in geen 100 jaar de kwaliteit van Seiko. Daarnaast klopt idd het logo niet.
Dacht het ook al om genoemde redenen. MP zou het mi. moeten gaan verplichten om vermelding te maken van fake en wanneer je het niet weet (door ontbrekende papieren)
dit dan ook verplichten te melden.
Persoonlijk ben ik steeds meer geneigd om MP over te slaan voor aankopen, zolang ze niets doen aan de illegale handel.
mvg, Frans
In de tekst van de advertentie staat dan ook heel erg “keurig” vermeld dat het om een “SeLko” gaat…
Nieuw high-end merk waarschijnlijk. Zo nieuw dat wij er nog nooit van gehoord hadden.
ik heb de foto in goede resolutie binnen, glas is gebarsten en geen Seiko idd.
Hoe oud geen idee, maar 30 jaar lijkt me sterk.
Volgens mij staat er toch echt SELKO op de wijzerplaat. Met andere woorden claimed deze persoon nergens dat het een Seiko betreft.
In de tekst bij de advertentie staat ook SELKO en géén Seiko.
Goed gezien! (tu)
Maar ik denk dat ie best uit eind jaren 70 kan zijn hoor. Misschien is ie nog wel ouder. Kwalitatief is het niet veel (nogmaals, ik heb 'm ook) maar het is wel een forse klok en als ik 'm zie moet ik altijd even glimlachen.
staat nergens dat het een seiko betreft.
de naam lijkt er veel op maar als je goed leest!
het is misschien niet echt kies om het zo te doen maar misleiding is het volgens mij niet.
Wat is die waard Hendrik? en wat zit erin weet je dat?
Hartstikke NEP. Logo klopt niet, dat zegt alles.
Hartstikke NEP. Logo klopt niet, dat zegt alles.
Zoals eerder al gezegd is het een Selko. Dit staat op de wijzerplaat en wordt ook door de adverteerder aangegeven,
Maar SELKO is volgens mij wel bedacht om op SEIKO te lijken, want als je in Google op SELKO gaat zoeken kom je wat horloges betreft alleen SEIKO tegen.
Wanneer ik met hoofdletters Seiko schrijf dan krijg je dit: SEIKO en dat is precies wat ik lees op de dial. Vandaar mijn (inmiddels al beantwoorde) vraag. Maar misschien moet ik nieuwe vensters in mijn brilletje, dat zou kunnen
mvg, Frans