Eén een- wijzer horloge

Svenka Aeroplan AktieBolaget + Meistersinger altijd 1 + 1 = 3

Helemaal niets mis mee, Einzeigers. Wel even wennen maar ik draag al jaren een 38mm zwarte Meistersinger Perigraph als daily. Als ik echt heel nauw de tijd moet weten dan pak ik wel sneller een “traditioneler” horloge. Maar doorgaands is niet dat niet echt nodig.

Mijn Einzeiger is 2 x zo relaxed als de meeste anderen:

Al dat haastige gedoe van die Meistersingers :wink:

3 likes

:thinking:

Nu ik de bovenstaande foto weer zie, @Igor… Jij twijfelde toch tussen een Breitling en een nieuwe MeisterSinger? Uiteindelijk een keuze kunnen maken?


Zie je niet veel die Botta’s. Hij ligt bij mij eigenlijk al te lang stof te happen. Wist je trouwens dat je deze 24h horloges ook als compas kan gebruiken?

3 likes

Geen Panerai inderdaad, maar een zelfbouw hommage met wijzerplaatontwerp op basis van een Panerai dieptemeter:

officine-panerai-compass-and-deep-meter-pre-vendom

1 like

Ben de Breitling Aerospace gaan passen maar viel me om de pols eigenlijk (heel erg) tegen. De Perigraph heb ik (denk ik) niet voor niets weg gedaan. Heb verder nog niets op het oog :wink:
Goed geheugen heb je trouwens :sweat_smile::ok_hand:

1 like

Eerlijk gezegd niet :wink:

Ik liep pas geleden langs de etalage van een horloge winkel zonder echt te kijken. Maar ineens sloeg de patroonherkenning in de hersenen aan. Ik heb altijd een zwak gehad voor de specifieke uitvoering die ik nu dus heb. Ook nog 70% korting. Kortom :+1:

P.S. Weet je dat ik Botta’s mooier vind dan Meistersingers? Maar dat is vloeken in de kerk hier :grinning:
Maar ieder het zijne.


Super mooi horloge, maar zit toch te denken om weer een keer iets anders te zoeken.

3 likes

Heb de Luch Einzeiger
Wel leuk, niet heel praktisch op werkdagen.

1 like

Een crosspost, mijn horlogevoornemen was om mijn zero-piece collectie uit te breiden. Een horloge met éénwijzer leek me daar geschikt voor!

Er zat een OEM zwarte strap op, maar dat vind ik iets tè donker. Dus een fraaier exemplaar erom gedaan. Ben erg in m’n sas met deze combi.

1 like

Beauty. En supergoed afleesbaar!

j

Geschikt, behalve voor een precies gekookt eitje

5 likes