Een eerlijk ‘advies’

Inschrijving kan nog steeds dus?

1 like

:rofl::rofl::+1::+1:

1 like

Master :pray::pray::pray:

1 like

:joy::joy: :+1::+1::+1:

2 likes

Inschrijven op?

1 like

Inschrijven moet wat mij betreft altijd kunnen.
En dan liefst ook nog eens vrijblijvend. Op wat je maar kunt bedenken.
Vrijblijvend kunnen inschrijven geeft hoop en hoop doet leven…

2 likes

dat heb je goed beschreven. :+1:
In dat geval schrijf ik mij ook in!

2 likes

Geheel vrijblijvend neem ik aan?

1 like

uiteraard.

1 like

Staat genoteerd hoor. Kom gerust nog eens langs om te informeren hoe het er mee staat…

2 likes

Even een dubbelcheck: is dit een Rolex afzeik topic en zo ja ben ik nog op tijd? :smiley:

Dit dus! :thinking:

Gezien de huidige prijzen waanzin en bubbel zie ik het ook nog wel even aan… :face_with_raised_eyebrow:

Misschien komt de mijne wel nóóit; wie zal het zeggen?

Snel dan, je hebt de GMT en Sub hype met een paar jaar gemist, maar het is nog niet te laat om op de 16570 polar hype train te springen.

4 likes

Een groot deel van het Rolex aanbod vind ik écht lelijk: Explorer II, Milgauss (die seconden wijzer! Moehaha) …en de instap OP Fiat Panda Rollie zonder verstelbare bracelet.

Maar misschien ooit een blauwe DJ met zo’n wit gouden geribbelde kast en zo’n bracelet? :thinking:

Of anders tóch ooit een sub; de toekomstige variant met slankere kast? :slightly_smiling_face:

4 likes

? Typenummers willen we hebben. Wat moeten we met zo’n omschrijving? Hoeveel digits? :joy:

Hier hetzelfde. Ooit komt ie. Nu andere prioriteiten.

Rolex en Patek hebben behalve de prijzen niets met elkaar te maken en lijken zelfs niet op elkaar.

2 likes

Bedoelde eigenlijk voor een avatar, voor een goed doel.

1 like

Snap ik. Als ik nu in zou moeten stappen, zou ik het ook niet weten. Ik heb alle Rolexen die ik heb gehad voor list of er onder gekocht. Het gaat nu wel heel hard omhoog. Met al die opkomende landen waar status nog belangrijker is dan hier, zie ik nog geen einde aan de bubbel komen.

Laatste tekening van de dag (denk ik):

20 likes

:joy: :joy: :sob:

2 likes

Nee hoor daarvoor is het nooit te laat. Het duurt soms ff voordat ik tijd en inspiratie heb. Je kunt mij altijd een PB sturen met wat je wilt.

1 like

Die wil ik hier aan de muur

2 likes