Een eerlijk ‘advies’

Wat voor juwelen geldt, geldt in hoge mate ook voor horloges (in het bijzonder voor het inmiddels verachtelijke Rolex).

2 likes
10 likes

Wat een Rolex haters alweer. Rolex is het mooiste merk wat er bestaat. Niets is zoals Rolex. Alleen Patek misschien. Er straalt zoveel klasse van Rolex.

Jij koopt de sieraden voor je vrouw bij Bijoux Brigitte? Ik heb medelijden.

Fijne dag!

16 likes

:face_with_hand_over_mouth: R.I.P.

Ennnn topic kan dicht, tis klaar

Ik denk dat Rolex een prima horloge is net zo goed als FlikFlak of Seiko maar het RESPECTLOZE gezeur moet gewoon eens ophouden.

1 like

Komop Rolex is beter dan Flikflak en dan Seiko. Seiko is het kroontje. De king.:grimacing:

Kasper! Gedraag je!

1 like

Dit mag je vinden. Ik ben alleen wel benieuwd naar je onderbouwing maar zo lang gaat dit topic het denk ik niet volhouden.

Waarom je het woord verachtelijk gebruikt is jammer, maar verder zit er natuurlijk wel een kern van waarheid in het verhaal.

1 like

Ik beschouw horloges ook als juwelen en er zijn inderdaad veel parallellen te trekken. Sommige horloges zijn inderdaad veel te duur, maar er zijn meer dan voldoende mensen die daarvoor willen betalen (waaronder ik). Dat is simpelweg een persoonlijke keuze.

Zo lekker hè dit! Alleen dat woord al “verachtelijk”, als een rode lap. Goed gevonden hoor, chapeau! Zou bij een merk als (Grand) Seiko ook wel goed werken denk ik. Denk je niet?

Zeg Sjaak, leg 's uit! :sunglasses:
Hahaha. Sjaak zit al lang lekker op de bank met zijn laptopje/padje op schoot, bakkie pleur erbij en hard te lachen om alle reacties… it’s a normal Sunday. :wink:

9 likes

Zeg ik positieve dingen dan is het ook weer niet goed :roll_eyes:

1 like

20 likes

Tip: dat kan beter. :wink:

2 likes

Mijn doel is ook ooit een Rolex te kopen. Helaas loop ik al jaren achter de feiten aan en de manier waarop de prijzen tegenwoordig kuntsmatig hoog worden gehouden staat me gewoon heel erg tegen. Het kan ook niet goed blijven gaan en de toekomst zal uitwijzen of ik er ooit een zal kopen.

2 likes

Hahaha geniaal weer. Als je zo snel kan inspelen op een topic. :ok_hand:

Ik ben blij dat het topic nog niet dicht is. Stel je voor. Heb je zoiets gemaakt, wordt het topic dichtgegooid voor je het kan plaatsen. Is dat je al eens overkomen?

3 likes

Dank! Vind het zelf ook leuk om in te spelen op de actualiteit van het forum. Ik heb vaak ideeën (de ene keer leuker dan de andere), maar vaak gewoon geen tijd of de spullen bij de hand om het te maken.

Nee dat gebeurd niet. Want Jur vraagt mij eerst of het dicht kan en of ik niet nog iets aan het maken ben.
Daarnaast krijg ik van tevoren een lijst met wie er geband gaat worden zodat ik daar geen avatar voor hoef te maken.

16 likes

:rofl: :joy:

4 likes