Een eerlijk ‘advies’

Het horloge óók hoor! :slightly_smiling_face:
Maar je bent vast niet te overtuigen! :thinking:

1 like

Maak eens een zoomin foto


Live vanaf mn balkon! :face_with_monocle:

2 likes

Daar is toch nix mis mee. Ik heb ook een omega, wel een dress watch

Dat dacht ik ook. Tot ik een Explorer I 39mm 214270 MKII via het forum kocht en 3 weken later een telefoontje van mijn AD kreeg dat er een Sub no date op mij lag te wachten. :sweat_smile:

Haha zou eerder een neerstortend vliegtuig moeten zijn in het geval van Invicta.
Retailprijs
:arrow_heading_down:
Daadwerkelijke aanschafprijs
:arrow_down:
:arrow_down:
:arrow_down:
:arrow_down:
:arrow_down:
Marktwaarde / resell value

Waanzinnig horloge blijft de Seamaster Professional 300m :sunglasses::+1:

Ze schijnen 1 van de hardst groeiende bedrijven te zijn op het gebied van horlogerie.

:tada::tada::tada::tada:

Allebei gekocht?

Ik heb de Explorer I drie weken gehad en toen in minder dan 12 uur tijd verkocht om vervolgens de sub op de halen. Rest van de collectie kreeg ik niet zo snel verkocht en om nou in 3 weken tijd zowel een Explorer I als een Sub te kopen vond ik wat te gortig. Explorer I wil ik nog wel een keer terug, maar heeft geen haast.

Heb het over de prijzen van Invicta horloges zelf niet over het bedrijf dat er achter zit. Dat ze winstgevend zijn geloof ik wel ja haha :stuck_out_tongue_winking_eye:

Aha. Wanneer het om Invicta ging heb ik ze tot nu toe alleen met winst verkocht. Achja het waren hoofdzakelijk ook vintage modellen.:grimacing:

Kon wel lachen om het filmpje, uiteindelijk is alles van waarde weerloos.

Nogmaals mijns inziens is vintage Invicta heel wat anders en niet te vergelijken met het huidige Invicta. Ik heb het ook over het huidige Invicta.

Jonguhhh…
Die heb je ook al gemist… 90% groei in de afgelopen 6 jaar :wink:

Ook die verkoop ik met winst. :grimacing:

Good for you :+1:

1 like