Een eerste serieus horloge kopen; Vintage Omega via Chrono24

De horlogerie die ik gevonden had, is Wesselink & Vreeker in Alkmaar. Ze zijn ook een officieel servicecenter voor Omega. Hoewel ze wel vermelden dat de vintage Omega’s door hen gereviseerd zijn, neem ik aan dat dit met de juiste originele onderdelen gebeurt. Maar hun prijzen liggen wel wat hoger…

Bedankt voor het voorbeeld! Dit lijkt inderdaad erg op de advertentie die ik gezien heb. Alleen toen ik dit topic startte, kon ik nog geen links plaatsen.
Ik zie trouwens net dat de Omega waar ik in eerste instantie mijn oog op had laten vallen, inmiddels verkocht is.
Achteraf ben ik zeer blij dat ik jullie raad heb opgevolgd en niet een impulsaankoop heb gedaan.

Dat is een prima adres! :thumbsup:

Hebben veel goeie recenties op het forum mbt Omega’s opknappen. Wat voor prijzen vragen ze?

Heb je bedenkibgen bij het horloge, laat het dan mooi liggen. Just my expérience.

@martv @koekoek Ah dat is goed om te weten! Hun prijzen (van de horloges waar ik interesse in heb) variëren momenteel tussen €600 en €1000. Wel een andere prijsklasse dan mijn eerdergenoemde advertentie, maar ik begrijp inmiddels wel dat je voor kwaliteit toch wel meer betaald. Voorlopig maar even doorsparen dus

Ja dat heb ik inmiddels wel geleerd, gelukkig heb ik nog een paar andere mooie quartz-horloges liggen. Rustig verder zoeken en dan kom ik (hopelijk) vanzelf iets moois tegen wat het wel waard is.

Niet altijd zo. Er zijn zeker wel goedkopere klokjes te vinden die goed en origineel zijn. Maar daar voor moet je wel goed zoeken en weten waar je naar moet kijken. Vind die “jacht” zelf altijd wel leuk ook :blush:

Haha, ik ben benieuwd! Ik zal verder ‘jagen’ en tegelijkertijd sparen. Uiteindelijk komt er wel iets op mijn pad.

1 like

W&V is top

1 like

Dat is de helft van de lol. Als je iets gevonden denkt te hebben kan je het altijd hier even in de groep gooien. Houd ook de markt op het forum een beetje in de gaten, wie weet komt er iets van je gading voorbij.

Ik verheug me erop! :wink: En bedankt alvast, erg fijn dat jullie allen zo behulpzaam zijn!

Brrrrr… van zulke voorbeelden krijg ik nachtmerries.