Francis,
Welkom, om ons vandaag of dit forum te vervoegen.
Ik ben de uurwerkmaker van dienst (ook juwelier trouwens) al 28 jaar en deed mijn studies hiervoor
Dit is ook de reden waarom ik mijn horloge bij jou binnenbracht, omwille van je goede reputatie
Ik kan hieruit alleen maar leren dat ik zou moeten foto’s trekken van iedere
binnengebrachte herstelling
Hadden we inderdaad beide moeten doen. Beide niet aan gedacht. Een horloge geef je nu eenmaal in vertrouwen af.
Wanneer werd deze foto getrokken? Voor dat het glas eens afgevallen is, of zelf eraan geprutst heeft.
De foto’s die ik heb zijn enkele maanden oud. Horloge in mijn bezit sinds 1 juni 2012. Nooit gevallen, glas nooit eraf geweest. Doordat ik zeer onhandig ben, maak ik zelden horloges open. Deze Tissot is nooit open geweest sinds in mijn bezit.
Ik weet het niet alleen weet ik dat er geen index op zat.
Het horloge was compleet, en in werkende staat. Enkel de minutenwijzer wou niet mee.
Soit, ik ben al blij deze malafide vent niet meer terug te zien en heb trouwens van hem niets meer gehoord.
Je taalkeuze bewijst veel.
Ik ben niet meer teruggekeerd. Ik kon niet riskeren om mijn Tissot nogmaals uit handen te geven.
Ik weet dat conversatie via een forum heel
moeilijk is omdat je er geen gevoelens kan in
steken en nooit dus een eerlijk debat kan
voeren.
Converseren via een forum is niet ideaal. Maar in jouw zaak was er nauwelijks een gesprek mogelijk. Je wou me zelfs fysiek verwijderen. Ik heb jou gekalmeerd en gevraagd om een rustig gesprek.
Dit is mijn éénmalige reactie op deze aanval van
een man die niemand en dus ook zij eigen niet kan
vertrouwen.
Ik heb een meer dan goede reputatie op dit forum en op Uhrforum.
Hopelijk neemt hij ook tientallen
foto’s van zichzelf voor hij naar de kapper gaat.
Doe alleen geen te oude foto’s mee als ge denkt
dat ge na de snit er niet beter uit ziet.
Deze woorden zeggen veel over jouw karakter.
Ik zou trouwens mijn naam veranderen in bad man.
Grof van jou. Blijkbaar vergeet je dat ik de klant ben, en dat ik 100 euro heb betaald.
Het blijft totaal ongeloofwaardig, dat ik een compleet horloge binnenbreng, en dat jij een horloge openmaakt waarbij er een index ontbreekt. En dat je dit dan nog zonder meerkost zou “herstellen”.
Je was een juwelier met een goed reputatie. Heel wat vrienden en familie hebben juwelen bij jou binnengebracht, en met een goede afloop.
Ook met mijn horloge had je het waardig kunnen oplossen. Je verkoos het erop te wagen, en dat ik het niet zou zien bij afhaling.